Gå til innhold

Samordna Opptak - noen spørsmål...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Raffine

Er kke sikker, men tror du får noe som kalles omslagsark i posten som du skal sende tilbake sammen med vitnemålet. Sånn var det iallfall for meg for tre år siden. Gå inn på SO`s side på nettet og se om det står noe der www.samordnaopptak.no

Er kke sikker, men tror du får noe som kalles omslagsark i posten som du skal sende tilbake sammen med vitnemålet. Sånn var det iallfall for meg for tre år siden. Gå inn på SO`s side på nettet og se om det står noe der www.samordnaopptak.no

Jo,,, mener jeg husker noe om omslagsark. Hva i alle dager er det for noe? Skjønner at det er et ark jeg skal putte andre ark inn i, men er det masse som skal fylles ut på dette?

Jaja... er nå om ikke annet registrert nå, så får jeg se hva som skjer.

Annonse

Du skal ikke sende noen ting før du får brev i posten. Der får du beskjed om hvordan det skal gjøres i forhold til vitnemål. (omslagsark ovs :)

Det Tornerose sier er nok ikke riktig. - Det har i alle fall alltid før vært sånn at du _ikke_ skal sende inn noen verdens ting før du får beskjed :o)

Du skal ikke sende noen ting før du får brev i posten. Der får du beskjed om hvordan det skal gjøres i forhold til vitnemål. (omslagsark ovs :)

Det Tornerose sier er nok ikke riktig. - Det har i alle fall alltid før vært sånn at du _ikke_ skal sende inn noen verdens ting før du får beskjed :o)

Du har selvsagt rett. Jeg har aldri søkt gjennom Samordna Opptak (studerte i utlandet), så jeg husker ikke hele prosessen, men når jeg nå leser om dette omslagsarket så husker jeg det. Men det skal i allefall være en attestert kopi, man sender jo ikke original-vitnemålet.

Du har selvsagt rett. Jeg har aldri søkt gjennom Samordna Opptak (studerte i utlandet), så jeg husker ikke hele prosessen, men når jeg nå leser om dette omslagsarket så husker jeg det. Men det skal i allefall være en attestert kopi, man sender jo ikke original-vitnemålet.

Selvfølgelig.. Ingen sender da fra seg originale vitnemål.

Skjønner :) Jeg har bare registrert søknaden på nett nå, med adresse og telefonnummer, så får vi se hva som skjer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...