Gå til innhold

Hva heter den sangen Kurt sang???

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060

Forrige finaleomgang sang Kurt en sang som jeg ikke husker navnet på akkurat nå..har det på tungen, men der stopper det gitt :)

Det eneste jeg husker er en liten strofe fra refrenget: "..whenever you are here..".

Vet dere hvilken sang jeg snakker om? Hva er det den heter i så fall?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98958-hva-heter-den-sangen-kurt-sang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tanya1365380060

Hehe, jeg lurte på akkurat det samme for to dager siden. Kjempefin sang:-)

(Saybia med "The day after tomorrow")

Ja, den er veldig fin :)

Men jeg syns faktisk den er finere når Kurt synger den! Han går sånn opp i tonefallet i refrenget, på en måte som er helt nydelig når han synger den..

Du vet ikke om det skal gis ut noen CDer med Idol deltakerene? De drev jo å spilte inn et eller annet i platestudio forrige gang..

Da er det Kurt CDen som gjelder i så fall! :)

Men jeg syns faktisk den er finere når Kurt synger den! Han går sånn opp i tonefallet i refrenget, på en måte som er helt nydelig når han synger den..

Du vet ikke om det skal gis ut noen CDer med Idol deltakerene? De drev jo å spilte inn et eller annet i platestudio forrige gang..

Kurt har jo gitt ut plate med gruppa si Fenrik Lane. Får kjøpt den på zailor.no :)

Oi, den må jeg ta en titt på! Elsker stemmen hans så til de grader, så den må jeg nok ha!

Takk for tipset :)

Han er helt fabelaktig, synger helt utrolig nydelig :)

Bestilte plata i går jeg da, så jeg gleder meg enormt til den kommer :)

Du kan også gå inn på www.fenriklane.com (hjemmesida til gruppa), der ligger vel 3 av sangene dems tror jeg :)

Tanya1365380060

Han er helt fabelaktig, synger helt utrolig nydelig :)

Bestilte plata i går jeg da, så jeg gleder meg enormt til den kommer :)

Du kan også gå inn på www.fenriklane.com (hjemmesida til gruppa), der ligger vel 3 av sangene dems tror jeg :)

Så du har bestilt den ja! Fortell hvordan den var når du får hørt på den da, hvis ikke jeg har kjøpt den til da ;)

Bandet har sikkert ordentlig bra musikk, det kan man på en måte se av musikksmaken Kurt har vist så langt i Idol..han har jo bare fremført med nydelige sanger hittil :)

tigertrollet

Jepp, enig Han har en nydelig stemme, og det tar han to setninger å gjøre sangen til sin egen:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...