Gjest Tjukka? Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Har søkt etter info her, men det er mest synsing å finne. Lurer på om det er noen som har erfaring eller kjenner noen som har erfaring med bruk av dette plasteret. Har noen kilo for mye som jeg ikke helt klarer å bli kvitt (ca 20) og trenger kanskje noe for motivasjonen?? Leste om dette og lurer på å prøve, men er usikker på om det har noe for seg... Er veldig skeptisk selv, så synsing er jeg ikke interessert i. Både positive og negative erfaringer er ønskelig... håper det er mange som har erfaringer!!! Takk for hjelpa!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Dette fant jeg på et søk: "Shape-Patch is the natural aid to weight loss and many believe it to be the easiest way to lose weight! No more counting calories, or fat units. Continue eating your favourite foods. The Shape Patch is a ‘Band-Aid’ type sticking plaster impregnated with Bladderwrack, a natural sea algae which is acknowledged as being a natural appetite suppressant. Applying Shape Patch directly to the skin, allows the Bladderwrack to be absorbed into the body, thereby helping to reduce the appetite. By applying a new Shape Patch every day, and ideally first thing in the morning, over a period of time, which will vary from person to person, the Bladderwrack naturally reduces the appetite. With a reduction in the appetite the mind and body demands less food and provided the user 'listens' to the body the eventual quantity of food and calories taken in is greatly reduced. This results in a natural weight loss as the body uses its existing store of fat to feed itself. Weight loss varies from one person to another but the average weight you should expect to lose is between 2 - 4 pounds per week. Shape Patch users are recommended not to change their eating habits but only to eat quantities which leave them feeling comfortable." --------------------- Her er det grunn til å være på vakt; alle som forteller deg at de har en enkel og effektiv måte å gå ned i vekt på uten å ha vitenskapelig dokumentasjon, LYVER. Det finnes ikke noe som tyder på at sjøalger nedsetter apetitten, dessuten -HVIS det hadde virket, tenk hva som ville skjedd den dagen du slutter med det. Dette kan altså uansett ikke gi deg en varig vektreduksjon. Du har kanskje hørt vitsen "jeg er villig til å gjøre hva som helst for å få en slankere kropp, bortsett fra å spise sunnere og trene mer". Ikke vær så lettlurt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.