Gå til innhold

En utrolig vakker film.

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke fordra Zeta Jones, og selv uten å ha sett filmen finner jeg det utrolig at det kvinnemennesket i det hele tatt ble nominert til Oscar.

Men dette beviser bare at Oscarstatuetten ikke lenger er hva den var, og hele prisutdelingen ser ut til å ha blitt like lite interessant som alle MTV-awardsene, og den slags søppel.

For øvrig gleder jeg meg som en unge til å se "The Pianist", når den om ca 2 mnd blir mulig å skaffe på DVD :)

Jepp.

Etter å ha sett filmen i dag satt jeg igjen med to spørsmål:

Hvorfor fikk denne filmen Oscar? (for den gjorde vel det?)

Hvorfor fikk Zeta Jones Oscar?

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

26

• Dorthe

6

• Tanya1365380060

6

• Zelig

6

Mest aktive i denne tråden

Å gå alene på kino er utelukket? Synes det er OK, jeg, ihvertfall om man kan gå på dagtid. Men det er klart jeg heller anbefaler deg å skaffe en date, det er tross alt på tide (?) ;)

Vil tro at Villmark er en bra date-film, også. Har ikke sett den, jeg men den er visst veldig skummel hele tiden, hører jeg. Det skulle jo by på muligheter for deg :)

Ja, jeg hører at den er virkelig skummel, så den er nok perfekt som date-film! :)

Nja... Jeg er vel egentlig ikke så overbegeistret for å gå på kino alene, men på dagtid kunne det kanskje godt, faktisk. Hmmm... Jeg har aldri tenkt på å dra på kino på dagen før, så kanskje jeg bør se om jeg kan få stikki inn til byen en dag og sett Villmark.

Hvis ikke får du ta deg turen til Norge igjen, så kan vi ta en "date"! :)

Jepp.

Jeg har som sagt ikke sett filmen, men jeg har sett filmer med Zeta Jones tidligere, og hvor denne damas skuespillertalent er, det aner jeg ikke.

Hun har det ikke, og kan umulig å fått en åpenbaring i denne filmen.

Ja, jeg hører at den er virkelig skummel, så den er nok perfekt som date-film! :)

Nja... Jeg er vel egentlig ikke så overbegeistret for å gå på kino alene, men på dagtid kunne det kanskje godt, faktisk. Hmmm... Jeg har aldri tenkt på å dra på kino på dagen før, så kanskje jeg bør se om jeg kan få stikki inn til byen en dag og sett Villmark.

Hvis ikke får du ta deg turen til Norge igjen, så kan vi ta en "date"! :)

Det er en egen følelse å gå på kino på dagen, anbefales!

Ja, tør du å vise deg med meg med en kjempemage til sommeren så kan vi gjerne det. Morsomme rykter kan oppstå :)

Jepp.

Ja, det synes jeg også var litt merkelig faktisk. Jeg likte riktignok filmen, men kan ikke si at det var p.g.a skuespiller-prestasjonene akkurat. Bortsett fra Queen Latifah, hun var superbra som fengselsvokteren. Hun skulle fått oscaren.

Det er en egen følelse å gå på kino på dagen, anbefales!

Ja, tør du å vise deg med meg med en kjempemage til sommeren så kan vi gjerne det. Morsomme rykter kan oppstå :)

Åja, svarte... du er jo gravid du nå, ja. Helvete, da røyk trikset mitt med å sjenke deg dritings å få deg til sengs :)

Jeg har trillet på vogner før jeg, og er en dyktig triller, samt en skapning med enormt barnetekke - i all ubeskjedenhet - så jeg er ikke så redd for dere gravide, så lenge jeg ikke er skyld i deres esende kropp :)

Hmmm... Jeg jobber i natt, men har fri til tirsdag. Tror jaggu jeg skal sjekke om denne filmen går i byen da, så kan jeg kanskje ta meg en aldri så liten tur :)

Annonse

Det synes du bare for at Nicole Kidman er så sexy. Jeg tror jeg lånte den første dagen den var på video og ble så skuffet. Var det noen kjekke karer der? Har glemt det allerede.

Nei, jeg ser ikke filmer fordi hovedrolleinnehaveren er sexy, så det er helt uinteressant.

Hadde det vært tilfelle hadde jeg sett mange møkkafilmer, noe jeg ikke gjør. Det er tross alt svært få kvinnfolk som utmerker seg veldig positivt som skuespillere.

Kjekke gutter? Tja, jeg vil da påstå at hovedrolleinnehaveren er riktig så snerten! :)

Nei, jeg ser ikke filmer fordi hovedrolleinnehaveren er sexy, så det er helt uinteressant.

Hadde det vært tilfelle hadde jeg sett mange møkkafilmer, noe jeg ikke gjør. Det er tross alt svært få kvinnfolk som utmerker seg veldig positivt som skuespillere.

Kjekke gutter? Tja, jeg vil da påstå at hovedrolleinnehaveren er riktig så snerten! :)

Jeg ser først og fremst filmer pga handlingen jeg også da. Men siden det er så sjelden jeg kommer meg på kino blir det video eller DVD. Ser dere snakker om Edvart Norton og Cristopher Walker og det er i hvert fall bra skuespillere.

Nå fikk jeg lyst å se Hjortejegeren, det er en av mine favoritter. Kanskje noe man ikke bør nevne i disse krigsdager.

Jeg ser først og fremst filmer pga handlingen jeg også da. Men siden det er så sjelden jeg kommer meg på kino blir det video eller DVD. Ser dere snakker om Edvart Norton og Cristopher Walker og det er i hvert fall bra skuespillere.

Nå fikk jeg lyst å se Hjortejegeren, det er en av mine favoritter. Kanskje noe man ikke bør nevne i disse krigsdager.

Hjortejegeren er en utrolig god film, og nettopp noe man bør nevne i disse krigstider.

Den og Apokalypse Nå er de eneste virkelig gode Vietnamfilmene.

Ja, og så Platoon, selvsagt.

Hjortejegeren er en utrolig god film, og nettopp noe man bør nevne i disse krigstider.

Jeg er helt enig med deg at disse filmene er utrolig bra. Men hjortejegeren er den beste og har den beste musikken.

Annonse

Jeg er helt enig med deg at disse filmene er utrolig bra. Men hjortejegeren er den beste og har den beste musikken.

Er nok ganske så enig i at Hjortejegeren er den beste av disse filmene, selv om de er såpass forskjellige at det er litt vanskelig å si hvilken som er best.

Tanya1365380060

Njaa..den var fin, men er ikke så glad i musikaler jeg.

Har ikke fått sett hele heller jeg da, så jeg kan vel egentlig ikke uttale meg.

Personen jeg så den sammen med, syns den var en møkkafilm til de grader at han slo den av og satt på en annen.

Njaa..den var fin, men er ikke så glad i musikaler jeg.

Har ikke fått sett hele heller jeg da, så jeg kan vel egentlig ikke uttale meg.

Personen jeg så den sammen med, syns den var en møkkafilm til de grader at han slo den av og satt på en annen.

Makan til udannede venner du har, Tanja! Man slår tross alt ikke av en film av dette kaliberet.

Jeg er for øvrig heller ikke noen stor fans av musikaler, langt derifra, men akkurat denne er bare helt nydelig.

En perfekt film, og klarere sexer på terningen skal man lete lenge etter!

Tanya1365380060

Makan til udannede venner du har, Tanja! Man slår tross alt ikke av en film av dette kaliberet.

Jeg er for øvrig heller ikke noen stor fans av musikaler, langt derifra, men akkurat denne er bare helt nydelig.

En perfekt film, og klarere sexer på terningen skal man lete lenge etter!

Ja, de er ikke helt gode de vesenene der altså..;)

Får vel se den ferdig engang da, siden du har så mye fint å si om filmen.

Men det holder med den ene musikalen..skal ikke se Chigaco for eksempel. Tror ikke jeg kommer til å like den+at jeg føler at den er noe oppskrytt for å si det sånn.

Det er så bra musikk. Den setter deg i en egen stemning.

Apokalypse nå er blitt borte herfra og det samme er Gudfarenfilmene. Jeg fikk ikke engang sett dem skikkelig så det er jeg sur på.

hehe. Det var gamle slagere i ny innpakning i Moulin Rouge. Noen var ikke så lett å kjenne igjen.

Spør meg ikke om hvem slagere det var, for slikt glemmer jo jeg..

Åja... Hehe, er litt treig i dag. De siste hjernecellene mine forsvant i Vodka Juice i går :)

Ja, det har du rett i. Slagerne kom gang på gang, og av de jeg husker best sånn på sparket så var det låter av Elton John, Madonna, Queen og Nirvana.

Fantastisk, og de to hovedrolleinnehaverne har stemmer som overgår de fleste av dagens musikkmenn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...