Gå til innhold

En utrolig vakker film.

Anbefalte innlegg

Ja, de er ikke helt gode de vesenene der altså..;)

Får vel se den ferdig engang da, siden du har så mye fint å si om filmen.

Men det holder med den ene musikalen..skal ikke se Chigaco for eksempel. Tror ikke jeg kommer til å like den+at jeg føler at den er noe oppskrytt for å si det sånn.

Jeg lovet Zelig å se den så jeg får vel gjøre det, men det er nok en del filmer jeg vil se før jeg ser Chigaco. Det er sikkert.

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

26

• Dorthe

6

• Tanya1365380060

6

• Zelig

6

Mest aktive i denne tråden

Det er den neste filmen jeg skal se! Så musicalen på onsdag, og den var IMPONERENDE!!!

Kan tenke meg at filmen er en skikkelig grinefilm...

Neida, den er ikke noen grinefilm, selv om enkelte sarte sjelder nok kan få en klump i magen når Sadine dør.

Det er en vakker kjærlighetshistorie, filmet på en utrolig måte, og med musikk som gir selv en hardbarka jævel gysninger :)

Neida, den er ikke noen grinefilm, selv om enkelte sarte sjelder nok kan få en klump i magen når Sadine dør.

Det er en vakker kjærlighetshistorie, filmet på en utrolig måte, og med musikk som gir selv en hardbarka jævel gysninger :)

Tja... jeg er nå fryktelig lettrørt også jeg da. Satt med tårer i øynene på slutten av musicalen, og jeg kan tenke meg at filmen kanskje gjør enda mer inntrykk.

Du hadde garantert sittet med tunga langt ut av munnen om du hadde vært der og sett Malviks svar på Sadine ;) Skal se om jeg finner bilde av henne.. det var bilde i avisa her forrige dagen...

Annonse

Tja... jeg er nå fryktelig lettrørt også jeg da. Satt med tårer i øynene på slutten av musicalen, og jeg kan tenke meg at filmen kanskje gjør enda mer inntrykk.

Du hadde garantert sittet med tunga langt ut av munnen om du hadde vært der og sett Malviks svar på Sadine ;) Skal se om jeg finner bilde av henne.. det var bilde i avisa her forrige dagen...

Jeg fikk nesten tårer i øynene når jeg så filmen tidligere i dag. Må innrømme det.

Jeg er ofte ganske lett rørt dagen derpå, av en eller annen merklig grunn. Jeg tror det er hormonene mine som løper litt løpsk etter en kveld på fylla.

Nå skal jeg roe ned den slags litt framover, men det er ikke så lett nå som mange kompiser plutselig har blitt single. Da blir det en del guttekvelder...

For øvrig får jeg en utrolig klump i magen hver gang Brad Pitt kommer hjem i "Legends Of The Falls" :)

Jeg fikk nesten tårer i øynene når jeg så filmen tidligere i dag. Må innrømme det.

Jeg er ofte ganske lett rørt dagen derpå, av en eller annen merklig grunn. Jeg tror det er hormonene mine som løper litt løpsk etter en kveld på fylla.

Nå skal jeg roe ned den slags litt framover, men det er ikke så lett nå som mange kompiser plutselig har blitt single. Da blir det en del guttekvelder...

For øvrig får jeg en utrolig klump i magen hver gang Brad Pitt kommer hjem i "Legends Of The Falls" :)

Se der ja. Du er ikke så ufølsom som du prøvde å påstå tidligere i dag likevel ;)

Den der filmen med Brad Pitt må jeg vel se da, eller hur? Er den veldig gammel, eller kan det tenkes at den dukker påå på TV1000 eller Cinema?

Jeg fant ikke det der bildet jeg trodde jeg skulle finne, så da får du ikke sett den jenta lell :)

Se der ja. Du er ikke så ufølsom som du prøvde å påstå tidligere i dag likevel ;)

Den der filmen med Brad Pitt må jeg vel se da, eller hur? Er den veldig gammel, eller kan det tenkes at den dukker påå på TV1000 eller Cinema?

Jeg fant ikke det der bildet jeg trodde jeg skulle finne, så da får du ikke sett den jenta lell :)

Den er vel egentlig ganske gammel. Jeg husker ikke helt, men den er nok rundt 10 år gammel, vil jeg gjette på.

Etter min mening en meget god film, og en du helt klart bør se!

Jeg kan være veldig følsom jeg, veit du :)

Tanya1365380060

Jeg lovet Zelig å se den så jeg får vel gjøre det, men det er nok en del filmer jeg vil se før jeg ser Chigaco. Det er sikkert.

Zelig? en doler eller er det en annen jeg bør ha hørt om? Sikkert en doler :)

Du får fortelle hvordan Chicago var når du har sett den da!

Zelig? en doler eller er det en annen jeg bør ha hørt om? Sikkert en doler :)

Du får fortelle hvordan Chicago var når du har sett den da!

Jau, en doler som svarte meg litt i denne tråden.

Ja, jeg skal selvsagt si min mening om filmen når jeg har sett den, men det kan nok ta en stund. Jeg er lite på kino om dagen, og det er uansett andre filmer jeg vil se før denne :)

Tanya1365380060

Jau, en doler som svarte meg litt i denne tråden.

Ja, jeg skal selvsagt si min mening om filmen når jeg har sett den, men det kan nok ta en stund. Jeg er lite på kino om dagen, og det er uansett andre filmer jeg vil se før denne :)

Hvilke filmer er det som står på "må-se" listen nå da klumpen? :)

Har lyst til å se "The Ring" jeg. På kino vel og merke, så man blir litt skremt :) Men den går vel ikke lenger..det hadde vært typisk.

Hvilke filmer er det som står på "må-se" listen nå da klumpen? :)

Har lyst til å se "The Ring" jeg. På kino vel og merke, så man blir litt skremt :) Men den går vel ikke lenger..det hadde vært typisk.

Tja... Først på lista står nok Spike Lees siste film. Den med Edwart Norton i hovedrollen.

Etter den så står Catch me if you can, samt Villmark relativt høyt oppe.

Jeg har også litt lyst til å se The Hours.

Og så hadde det vært hyggelig om Oscarvinneren The Pianist hadde blitt satt opp i Norge før i August, men det blir dessverre ikke tilfelle.

The Ring er også en film jeg gjerne skulle sett! :)

Annonse

Tanya1365380060

Tja... Først på lista står nok Spike Lees siste film. Den med Edwart Norton i hovedrollen.

Etter den så står Catch me if you can, samt Villmark relativt høyt oppe.

Jeg har også litt lyst til å se The Hours.

Og så hadde det vært hyggelig om Oscarvinneren The Pianist hadde blitt satt opp i Norge før i August, men det blir dessverre ikke tilfelle.

The Ring er også en film jeg gjerne skulle sett! :)

Ja, The Hours og Catch me if you can, er filmer jeg og har lyst til å se!

Så reklame for den filmen med Edward Norton igår. Liker alle filmer med Norton egentlig, han er helt rå som skuespiller, så må ta en titt på denne og.

Villmark har jeg sett, den anbefales altså :)

Ja, The Hours og Catch me if you can, er filmer jeg og har lyst til å se!

Så reklame for den filmen med Edward Norton igår. Liker alle filmer med Norton egentlig, han er helt rå som skuespiller, så må ta en titt på denne og.

Villmark har jeg sett, den anbefales altså :)

Ja, Norton er en fin mann. En av mine favorittskuespillere. I hvert fall om man snakker om den yngre garden i Hollywood!

Jupp, du anbefalte Villmark på det sterkeste forleden, så du er en av grunnene til at jeg vil se den filmen :)

Tanya1365380060

Ja, Norton er en fin mann. En av mine favorittskuespillere. I hvert fall om man snakker om den yngre garden i Hollywood!

Jupp, du anbefalte Villmark på det sterkeste forleden, så du er en av grunnene til at jeg vil se den filmen :)

Bra at jeg engang iblant kan være med å påvirke noen til fornuft da ihvertfall :)

For den filmen må du se! Helst på kino, så dra å se den før den blir tatt av.

Den er vel egentlig ganske gammel. Jeg husker ikke helt, men den er nok rundt 10 år gammel, vil jeg gjette på.

Etter min mening en meget god film, og en du helt klart bør se!

Jeg kan være veldig følsom jeg, veit du :)

Tja... jeg vet vel i grunnen det :)

Du må holde deg frisk og rask nå da, og ha en fin dag!

*Klem*

Tja... jeg vet vel i grunnen det :)

Du må holde deg frisk og rask nå da, og ha en fin dag!

*Klem*

Akkurat stått opp, og når man ser ut av vinduet på sola som skinner og at temperaturmåleren viser nesten 10 varmegrader i skyggen, så tyder alt på at dagen blir fin :)

*Klem*

Akkurat stått opp, og når man ser ut av vinduet på sola som skinner og at temperaturmåleren viser nesten 10 varmegrader i skyggen, så tyder alt på at dagen blir fin :)

*Klem*

Det er noen som har det! Her snør det små filler, men det blir bare vått på bakken. Glemte å skru frem vekkeklokka gjorde jeg og, så det ble en bråstart på dagen! Sendte avgårde Ida til skolen ti minutter etter at hun hadde stått opp, stakkar. Frokosten fikk hun i hånda :-o

Nå har jeg akkurat sittet med spansken og revet meg litt i håret, og om en time drar jeg på kurs. Godt å komme seg ut en kveld i uka :) Sitter mellom to riktig så hyggelige pensjonister som er tidligere lærere, så jeg må nesten ha gjort leksa mi også... ingen vei utenom, men vanskelig er det!

Nåja... kos deg i kveld!

*Trønderklæm*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...