Gå til innhold

informasjon om produkt..

Gjest Suva

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har hørt en del om et produkt som er ulovlig i norge men lovlig i sverige. Vet ikke om det er lov å spørre om det her, men jeg prøver. Det heter Androstene (?) tror jeg og skal virke bra når man trener. vet ikke helt hva det gjør eller hvordan det fungerer, så jeg hadde vært takknemlig for svar.

Er det farlig? Hva gjør det? Det er ikke steroider vel? eller?

på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er "steroid light" som kalles prohormoner, og er så vidt jeg vet ikke lovlig i sverige heller. For at det skal ha noe særlig effekt må du bruke såpass mye at du kan oppleve samme bivirkninger som ved bruk av vanlige steroider. Dyrt er det også. Så jeg anbefaler å kjøpe en boks med kreatin i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Iceman

Enig med Synch.

Kjøp kreatin, bruk det i 6-8 uker, og få i deg mye protein.

Holde deg unna steroider.

Det inneholder testosteron uansett, og du vet aldri hva du får.

Har trent styrke og bygging i mange år-uten den slags!

Du trenger det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er søppel, som ikke vil gi noen andre effekter enn mulige bivirkninger. Som Synch sier så må du opp i skyhøye doser for å få en effekt, og da er steroider både sunnere og billigere å bruke.

Kjøp kreatin istedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...