Gå til innhold

Vårrengjøring..

Anbefalte innlegg

Gjest Pepper og salt
Skrevet

Hvor gjør du av det som er forlite etter ungene. Jeg har masse klær og utstyr som jeg ikke har bruk for. Før ga jeg det bort til noen i barnehagen og jeg har ringt og sagt i fra at jeg har masse men det ser ikke ut at noen er interessert. Synes det er fælt å kaste det. Selv kjøper jeg masse brukt tøy etter sønnen til en venninne og kan ikke forstå at noen ikke gidder å hente så mye gratis tøy, sykkel og skøyter.

Legg det i en UFF-container da vel. Eller lever det til en slik bruktbutikk som driver for en eller annen veldedig organisasjon. Da går pengene ikke rett i lomma til driveren.

Eller sett ei annonse i avisa. Da får du sette posene på utsida når du har fått napp og rømme hsuet, for da kommer folk garantert til å ringe eg ned.

terningkast6
Skrevet

He, he, den tok jeg på lørdag og søndag. Er egentlig veldig overrasket over meg selv, for dette var ikke planlagt. Det som skulle bli en vanlig husvask endte opp i to dager med gnikking og gnuing og kasting og sånt.

Det skyldes nok at sola skinte inn gjennom vinduene og avslørte alt støvet som har samlet seg i mørketida.

Skrevet

...... huff jeg og må få ut finger'n

hare1365380455
Skrevet

Jada, jeg har holdt på med rengjøring i noen måneder nå.. Men jeg får aldri gjort alt jeg skal gjøre. Vi har flyttet inn i et gammelt hus, og det er så mye som må gjøres. Ute og inne. Og med en liten baby og travel jente så er det alltid noe nytt som må ryddes og ordnes... Har levert klær til fretex, men skal også rydde boden. Ting som jeg trodde vi skulle bruke sist men som enda bare ligger der "i tilfelle" skal ut. Men det er vanskelig å kaste alt! Men skal prøve. Vinduene skal også vaskes, samt jeg har 1000 klær å legge sammen. Men det er godt når ting blir gjort!

Skrevet

Tingen er å ta en ting av gangen. For eksempel så skal jeg ta stua, og det skal jeg gjøre NÅH! :-)

Skrevet

Kaster og rydder skap sånn pø om pø jeg.

I dag er jeg fornøyd med at jeg har fått vasket huset og i tillegg fått tid til litt shopping :-)

Gjest Novembermom
Skrevet

Hvor gjør du av det som er forlite etter ungene. Jeg har masse klær og utstyr som jeg ikke har bruk for. Før ga jeg det bort til noen i barnehagen og jeg har ringt og sagt i fra at jeg har masse men det ser ikke ut at noen er interessert. Synes det er fælt å kaste det. Selv kjøper jeg masse brukt tøy etter sønnen til en venninne og kan ikke forstå at noen ikke gidder å hente så mye gratis tøy, sykkel og skøyter.

Jeg har hittil hatt det stuet i kartonger inne i den lille boden vår.

Men nå er jeg kvitt de. Har gitt vekk alle jenteklærne som er for liten til vår datter.

Gud, det skal bli deilig å få litt ekstra plass i boden.

De har jo stått der og samlet støv i snart 2 år.

Og siden vi har en jente og så fikk en gutt, så er det jo ikke så aktuelt at han kan bruke de :op

Så da har folk som har bruk for de, fått de :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...