Gå til innhold

Hårvekst produkter....

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Hei,

Er en ung kar på 29 som har fått betraktelig høyere viker de 2-3 siste årene.

Da jeg ikke er klar for å shave av alt håret helt ennå tenkte jeg at jeg skulle prøve ut et av hårvekst produktene som finnes på markedet.

Spørsmålet er da, er det noen med erfaring som kan anbefale et eller flere merker?

Takk for alle seriøse svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99114-h%C3%A5rvekst-produkter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med at "du ikke er klar" for å shave alt", eller kjøre 1 mm?

Jeg kan forsikre deg at det ikke finns noen preparater, som har noe effekt. Hvorfor ser du dette som et problem?

Jeg har vært bortimot bar på toppen lenge, og valgte for et par år siden å kjøre 1 mm over hele. De fleste har kommentert at jeg ser yngre ut etter at jeg satset på den "look'n". Nå er det "helt meg", som Stoltenberg's Yngve Freiholdt ville sagt...

Du kan egentlig spare deg all prøvingen. Vi er noen millioner som har prøvd før deg...

Det er stort sett ingenting som virker mot vanlig skallethet ("Male Pattern Baldnes").

Det som synes å være det eneste med en viss virkning, er ett legemiddel som heter Propecia (Finasterid). Det er egentlig ett legemiddel mot noe helt annet, men har vist seg å ha virkning mot håravfall. Det koster dessverre en hel del å bruke det (kr. 5000,- +++ i året???).

Du kan søke på Propecia på Kvasir eller Google, eller på "hud og hår forumet" her på DOL. Da finner du "en haug" med info slik som på denne linken:

http://www.hudlegekontoret.no/pasinstr/propecia.htm

Greit med svar

Vi bare si at kjærsten min tynte hårlengden i det lengste, altså litt lengde der han hadde hår. Det var ikke spes. fint. Nå har han 1-3 mm og det er sexy syns jeg. Å ta/dra over hodet hans er godt. Han er nøye og klipper/barberer det ofte og det er FLOTT!!! Gjør det samme og møt sommeren med hodet hevet. Alle andre kremer er bortkasta penger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...