Gå til innhold

Store prisforskjeller hos frisører

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor kjøper noen en bil til 750.000 når en til 300.000 gjør samme nytte?

Hvorfor kjøper noen pils til 80 kr/halvliteren, mens nabostedet har det samme pilsen til 40 kr/halvliteren?

Samme nytten er jo en ting, men jeg ville heller ha en Jaguar enn en Skoda, selv om de begge kan frakte meg fra A til B.

Jeg har prøvd både billige og dyre frisører. De fleste som har det skjønner hvorfor det er så store prisforskjeller...

Nå har jeg endelig funnet en frisør jeg er 100 % fornøyd med, og betaler gladelig 470 kroner for å klippe meg hver 8.uke. Med farge/striper kommer det gjerne opp i 7-800, vel verd hver krone.

Altså: man får det man betaler for! Skal du bare stusse litt i tuppene er det kanskje ikke så nøye?

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Jeg har prøvd både billige og dyre frisører. De fleste som har det skjønner hvorfor det er så store prisforskjeller...

Nå har jeg endelig funnet en frisør jeg er 100 % fornøyd med, og betaler gladelig 470 kroner for å klippe meg hver 8.uke. Med farge/striper kommer det gjerne opp i 7-800, vel verd hver krone.

Altså: man får det man betaler for! Skal du bare stusse litt i tuppene er det kanskje ikke så nøye?

Jeg har vært fornøyd både hos de dyre og de billige jeg da. Kanskje det er litt innbildning at de dyre er så mye bedre?

Det der var jo reine "klipp-deg-sjøl" prisen. Hvilken by bor du i?

Jeg bor rett utenfor Oslo, og jeg punger ut med en tusenlapp hver gang jeg er hos frisøren. Nå er jeg riktignok jente, og spriter opp hårfargen med en mini-coloration hver gang, men dog....

140 spenn hos frisøren? Tar de frem barbermaskinen for deg og plugger den inn for deg da, og så er resten "selvbetjening"...? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...