Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trykk Ctrl-Alt-Delete og sjekk hvilke programmer som kjører. Der vil du også se hvor mye minne hvert program bruker. Det kan være et program som har hengt seg opp, i så fall kan du avslutte prosessen. Skjer det ofte bør du avinstallere programmet som spiser minne.

hmm.....

Er det lenge siden restart?

Er det lenge siden du har kjørt en fullt virusscanning av maskina?

Har du fjernet diverse spyware med f.eks adaware?

Jeg syntes jeg kjører virusprog heletiden jeg!

Har Norton SystemWorks, og denne skulle vel fixe slikt!

Åssen blir jeg kvitt de spywear programma da?

Trykk Ctrl-Alt-Delete og sjekk hvilke programmer som kjører. Der vil du også se hvor mye minne hvert program bruker. Det kan være et program som har hengt seg opp, i så fall kan du avslutte prosessen. Skjer det ofte bør du avinstallere programmet som spiser minne.

Ingen som henger der som står med svarer ikke?

Men jeg vet jo ikke så godt hvilke programmer som jeg kan avslutte eller ikke...

Ahhh jeg er så dum atte!!!

Har lyst til å booste hele maskina, er så mye dritt jeg ikke blir kvitt!

Og jeg NEKTER å slette The sims downlowda mine.... Desse er ok, har tatt skjekk!

Annonse

Ingen som henger der som står med svarer ikke?

Men jeg vet jo ikke så godt hvilke programmer som jeg kan avslutte eller ikke...

Ahhh jeg er så dum atte!!!

Har lyst til å booste hele maskina, er så mye dritt jeg ikke blir kvitt!

Og jeg NEKTER å slette The sims downlowda mine.... Desse er ok, har tatt skjekk!

Se på minneforbruket. Er det noen prosesser som bruker veldig mye minne eller CPU i forhold til de andre?

Jeg har ad-aweare!

men jeg får ikke opp hvor mye CPU eller minne, når jeg trykker Ctrl+alt+del.

Bare avslutt og slik!

Du har Windows 98? (Mulig dette også mangler i Windows ME)

I så fall må du laste ned et eget program for å få sjekket dette - TaskInfo er ok. Det bør du gjøre dersom dette er et problem som oppstår ofte. Men hvis det ble fikset av en omstart og ikke oppstår igjen trenger du ikke nødvendigvis å gjøre noe med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...