Vincent Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 NRK1 viser ikveld dokumentaren: "For dum til å ha barn" - kl 2130-2230 Jeg så programmet før jul på svensk tv, og kan i høyeste grad anbefales. Værre overgrep fra svenske styresmakter skal du lete lenge etter. Programmet anbefales! 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Jeg såg dette programmet i går. De var ikke høye i hatten under intervjuene, nei. Håper dette paret vinner gjennom dette året! 0 Siter
Gjest appendix Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Det gav jo assosiasjoner til en viss sak her i landet, denne Svanhild-dama. Forferdelig at personer som tror de er mer kompetente enn de, skal sitte der i sin egen oppblåste fortreffelighet og bestemme over andres liv og skjebne. Ikke hadde de spørsmål å stille paret engang. De tok beslutninger bare ved å støtte seg til en rapport fra 'fagkyndige' - som TV avslørte ikke hadde kompetanse på feltet i det hele tatt. Og vet du hva som var svaret på hvorfor de ikke ville høre på argumenter for at de hadde tatt en feil vurdering i denne saken? Jo, alle i panelet var jo ENIGE, så da måtte de jo ha rett i at paret måtte unnvære barnet sitt! Tyder på like lav IQ som de påsto foreldreparet hadde. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Jeg så det, ja. Forferdelig trist og urettferdig mot foreldrene. Skal slikt gå an? 0 Siter
Vincent Skrevet 1. april 2003 Forfatter Skrevet 1. april 2003 Jeg så det, ja. Forferdelig trist og urettferdig mot foreldrene. Skal slikt gå an? http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=87468 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.