Gjest fragile Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hei! Nå er jeg ganske fortvilet her.. Jeg sliter en del med Spiseforstyrrelser men har nå den siste tiden ( ca 2 uker) prøvd å øke matinntaket mitt.. Jeg føler selv at jeg nå spiser alt for masse og er livredd for å gå opp i vekt så jeg har ikke turd å veie meg på de to ukene heller.. noe som vel kanskje er bra? vel.. det jeg trenger svar på er om dere her inne mener at dette er i meste laget eller om det bare er spiseforstyrrelsen som tuller med meg.. Jeg spiser 4 måltid for dagen. Frokost, lunch, et måltid mellom lunch og middag og middag.. spiser ikke kvelds fordi da får jeg ikke sove! I dag har jeg spist de fire måltidene og har da totalt fått i meg 1650 kcal, jeg har vært på skolen men etter kl 5 har jeg bare vært hjemme. Så det har ikke vært så mye fysisk aktivitet.. Frokost : 1 pære 1 porsjon havregrynsgrøt laget til av vann Lunch : 2 epler 1 muffins Mellom lunch og middag : 2 Skiver 1 banan Middag : 2 små prosjoner med mosaka Utenom : 3 kuler med vanilje is og litt rosiner hadde vært veldig greit og få svar.. er så redd at dette er alt for masse.. vet at mye av det er usunt men har ikke klart å holde meg vekke... skal slutte å syte her.. hehe Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Det er ganske normal mengde mat du spiser nå. Du kunne kanskje bytte ut noe av det med mat med mer fiber. Bytt ut muffinsen med grovt knekkebrød f.eks. Også kan du legge til litt mer grønnsaker - gulrot, brokkoli, salat, agurk osv. Ellers høres det helt greit ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forundret over at man spør Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 På den dietten hadde jeg gått med minst en kg om dagen. Det er altfor lite. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragile Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Det er ganske normal mengde mat du spiser nå. Du kunne kanskje bytte ut noe av det med mat med mer fiber. Bytt ut muffinsen med grovt knekkebrød f.eks. Også kan du legge til litt mer grønnsaker - gulrot, brokkoli, salat, agurk osv. Ellers høres det helt greit ut. tusen takk for svar begge to! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Du spiser _altfor_ lite mat. Og usunn mat. Sjukt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.