Gå til innhold

Smerter i skinnleggen

Gjest Micco

Anbefalte innlegg

Gjest Micco

Kan en få virkelig sterke smerter i skinnleggen ved å plutselig begynne å gå med sko med 1 cm hel, når en er vant med 3-4 cm hel.

Grunnen til at jeg spør er at smertene kom dagen etter skokjøpet. I tillegg danset jeg en del med disse skoene samme kvelden.

Men smertene er fortsatt etter tre døgn så sterke at jeg har lyst til å ta smertestillende.

Jeg har nemlig også fibromyalgi, men vanligvis ikke så sterke smerter.

Derfor håper jeg egentlig at det er skoene og dansingen, og IKKE en forverring av sykdommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan godt være at du har fått benhinnebetennelse av plutselig å gå med helt flate sko, ja. Det kan du ta som et tegn på at du bør trene og tøye musklene bak og foran på leggen, som blir kortere av at du går med høye hæler.

Benhinnebetennelse går over av seg selv -hvis det gjør veldig vondt kan du prøve med Ibux og lett massasje på området. Hvis det er så sterke smerter at du ikke kan gå eller røre området er det nok ikke benhinnebetennelse -og du bør da ta en tur til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Micco

Det kan godt være at du har fått benhinnebetennelse av plutselig å gå med helt flate sko, ja. Det kan du ta som et tegn på at du bør trene og tøye musklene bak og foran på leggen, som blir kortere av at du går med høye hæler.

Benhinnebetennelse går over av seg selv -hvis det gjør veldig vondt kan du prøve med Ibux og lett massasje på området. Hvis det er så sterke smerter at du ikke kan gå eller røre området er det nok ikke benhinnebetennelse -og du bør da ta en tur til legen.

Nei,jeg kan gå, så da er det kanskje slik benhinnebetennelse. Jeg får tøye da.

Takk skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...