Gå til innhold

Body for Life

Gjest bleiken, 19 år

Anbefalte innlegg

Gjest bleiken, 19 år

Jeg har nettopp bestilt meg boka "Body for Life" som tar for seg et 12 ukers intensivt treningsprogram som visstnok skal gjøre at kroppen holder seg fin resten av livet..

Er det noen som har vært borti boka som kan bekrefte at det virker? Jeg har sett litt på hjemmesidene dems (http://www.bodyforlife.com/success_stories/success_index.shtml ) og lest historier fra folk som har vært gjennom treningsprogrammet, men personlig synes jeg bildene ser litt manipulert ut..

Men men.. skal bli moro og prøve!:) For de som lurer bestilte jeg den hos tanum.no (norsk versjon). Begynner på programmet neste mandag. Skal føre statestikk over vekt/styrke/kondisjon framskritt hele tida. Dersom noen er interessert kan jeg godt poste en melding i forumet en gang iblant med rapport over hvordan det virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det var slik at kroppen holdt seg 'fin for resten av livet' etter en 12 ukers mirakelkur kan du være sikker på at dette hadde vært førstesideoppslag i alle media, både kulørte og mer dempede... Næ...

Men det var en god ide å skrive litt om hvordan det går likevel! Motiverende og artig.

Selv har jeg trent i 9 uker og hatt stor framgang. Trodde ikke det gikk så kjapt, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var slik at kroppen holdt seg 'fin for resten av livet' etter en 12 ukers mirakelkur kan du være sikker på at dette hadde vært førstesideoppslag i alle media, både kulørte og mer dempede... Næ...

Men det var en god ide å skrive litt om hvordan det går likevel! Motiverende og artig.

Selv har jeg trent i 9 uker og hatt stor framgang. Trodde ikke det gikk så kjapt, nei.

Nå kikket jeg på bildene. Hehe, ikke tale om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingi1365380494

Nå kikket jeg på bildene. Hehe, ikke tale om.

Det er ikke helt riktig at dette er en mirakelkur. Det er et skifte av livsstil, som innebærer hard trening og forsakelser i matveien. Men jeg tror ikke alle oppnår like bra resultater like fort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okidoki, skal poste en melding en gang iblant. Hehe, helt enig i at bildene så temmelig teite ut. På noen av bildene var de feite, likhvite og sure, mens på den andre siden har de ei skikkelig fin brunfarge på kroppen, er smørt inn med babyolje og smiler som om de skulle vinni en million i lotto. *Lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke helt riktig at dette er en mirakelkur. Det er et skifte av livsstil, som innebærer hard trening og forsakelser i matveien. Men jeg tror ikke alle oppnår like bra resultater like fort....

Enig med deg i det. Men jeg skal prøve så godt jeg kan. Regner med at det står hvor ofte, hvor mye (tatt ut fra kroppsvekt) og hva du bør spise mens du holder på. Body for Life!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skumleste boka for lenge siden. Og det er ei ganske bra bok. Greie regler å følge der...

Når det gjelder bildene som er tatt av div folk, så skal det være fremgangen på 12 uker. (Det finnes body for life konkurranser hvor det er om å gjøre å komme lengst på 12 uker innen 1 år). Men det er nok fler enn en som har tatt første bildet tidlig på året og det siste bildet på slutten av året, og så sagt det var 12 uker i mellom. Hva gjør man ikke for 1 mill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skumleste boka for lenge siden. Og det er ei ganske bra bok. Greie regler å følge der...

Når det gjelder bildene som er tatt av div folk, så skal det være fremgangen på 12 uker. (Det finnes body for life konkurranser hvor det er om å gjøre å komme lengst på 12 uker innen 1 år). Men det er nok fler enn en som har tatt første bildet tidlig på året og det siste bildet på slutten av året, og så sagt det var 12 uker i mellom. Hva gjør man ikke for 1 mill.

Hehe, det visste jeg ikke. Takk for at du nevnte det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...