Gjest børge b Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Hva kaller dere dama deres? Noen som har et søtt klengenavn? Morro å få høre... 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 jeg blir kalt søtnos og tjukka jeg blir kalt pjuskelusk (bare sånn når vi "duller" da : ) Go ´klumpen, gulljenta, pus og jenta mi... : ) 0 Siter
MsSophie Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Eksen hadde sin egen lille "kjærlighetssang" til meg: ....she is a yellow good fellow, yes she is a yellow good fellow......osv osv 0 Siter
Zirine Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Min lille due .... Hadde han kalt meg "min lille due" så hadde jeg gått å lekt med høyspentledninga 0 Siter
vin Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Hadde han kalt meg "min lille due" så hadde jeg gått å lekt med høyspentledninga *s* Det hender også at han kaller meg sin lille ku ;o) 0 Siter
Zirine Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 *s* Det hender også at han kaller meg sin lille ku ;o) hehe jeg tror nesten det var litt bedre 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Dragen. Eller flesket mitt. Nå har jeg ingen faste, men de vile sikkert likt det. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Eksen hadde sin egen lille "kjærlighetssang" til meg: ....she is a yellow good fellow, yes she is a yellow good fellow......osv osv Og hva syntes du om det ? En kollega begynte akkurat da jeg slutta og jeg spurte om han kjente noen i huset. Han sa: "Jeg er sammen med hu lille sotrøret i kundesenteret !" og det var han. Ei lita berte med hvite tenner og en trillende latter, fra Sri Lanka. Lurer på om han kalte henne "lille sotrøret mitt "? 0 Siter
shandy Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Elsklingen min, det er meg. Slattem min, det er han. Bare når vi er alene - ganske søtt hva. 0 Siter
shandy Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Elsklingen min, det er meg. Slattem min, det er han. Bare når vi er alene - ganske søtt hva. Skatten min selvsagt. Uff, klønete i dag :-) 0 Siter
Gjest gullgruve Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Jeg kaller henne bare for "skatten min" for hun ser jo ut som noe som har ligget lenge i jorda og blitt gravd frem igjen. 0 Siter
Tinarina Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Jeg blir kalt "Gumman" av samboeren... og det syns jeg er søtt! (-: 0 Siter
Bassisten Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Ho er den tredje pusen min. Dvs. eigentleg den første, men vi har jo to til... "Kjevla" på _dei_ dagane... ;-) (Som er no om dagen, så no får eg nok trøbbel!) 0 Siter
molli Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Mannen min kaller meg "gullet". Når jeg ringer han på jobben for eksempel, så sier han "Hei, gullet mitt". 0 Siter
Prozak Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 "Bitchen" synes jeg er dekkende, og dessuten meget velklingende. "..............." 0 Siter
MsSophie Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Og hva syntes du om det ? En kollega begynte akkurat da jeg slutta og jeg spurte om han kjente noen i huset. Han sa: "Jeg er sammen med hu lille sotrøret i kundesenteret !" og det var han. Ei lita berte med hvite tenner og en trillende latter, fra Sri Lanka. Lurer på om han kalte henne "lille sotrøret mitt "? Det syntes jeg bare var koselig. Det handler i bunn og grunn om å ha litt selvironi, og det faller lett innenfor rammer man er trygg i! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Det syntes jeg bare var koselig. Det handler i bunn og grunn om å ha litt selvironi, og det faller lett innenfor rammer man er trygg i! Akkurat en fyr jeg kan like. Han er pakistaner, mange av kundene i Oslo er fra Pakistan og er ganske masete. Han måtte trå til med litt urdu, og han sa ofte til meg "Hvor dum kan en pakkis bli ?" "Fins ikke grenser !" sa jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.