Gjest ikke undertegnet Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg er aktiv fotball spiller (jente) på 18 år. Trener 6 ganger i uken, 4 av dem er fotball og 2 er styrke og kondisjon. For tiden har jeg hatt veldig masse energi, men etter en 20 minutter-halvtime med trening blir kroppen tung og treg. Jeg spiser godt så tror ikke det har noe med det å gjøre. Har ikke vondt noen steder, blir bare veldig tung i kroppen. Har ikke endret treningsform/intensitet/underlag som skal være av betydning... Noen som har peil? Vil jo ikke ødelegge meg nå rett før sesongen!! Takker for alle svar!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Når jeg startet å trene(vekter), løftet jeg 3,5time 6 ganger i uken. Gikk finfint et helt år. Så pang, stopp. Overtrent... Det kan plutselig komme. Du trener mye, og hvis intensiteten er høy kan det være grunnen. Prøv å kutte ut litt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.