Gå til innhold

Har DU blitt lurt idag??

Anbefalte innlegg

Gjest annette
Skrevet

Det hakke jeg...foreløpig...bare gleder meg til å se hva Nrk og TV2 har i sine nyhetssendinger ikveld,jeg...

Skrevet

Nei , men jeg har skamlurt ungene ;o)

Hilsen barnslige

Skrevet

Hehe, ja, jeg ble litt småsinna av at EU skulle ta fra oss julaften og skjærtorsdag -det skulle bli vanlige arbeidsdager som i resten av EU. Husker ikke hvor den sto..

:)

Skrevet

JA!!!!!! MsSophie har lurt på meg magesyre langt oppover øra! hehehehe

Skrevet

He-he, det stod i Bergens Tidende i dag at Ari Behn skulle åpne Festspillene i Bergen, siden kongen ikke kan komme, MOT å bli festspilldikter til neste år..

Jeg gikk her og ergret meg over dette, helt til jeg skjønte hvilken dator det var..

mvhg

Gjest ikke lurt
Skrevet

Nei, men mannen min "lurte" meg søndag.. han trodde det var 1. april mandag, så jeg stilte om datoen på mobilen min... Og våknet opp til 31. mars, ikke 1. april. Vel, han tok litt feil:)

Gjest Jo! Du har blitt lurt!!
Skrevet

Ikke som jeg vet...?

Finn det ut...

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg lurte litt på den derre rusmelka. Yukk. Var nok litt trøtt.

Skrevet

Tja, ikke som jeg vet om. Men gubben driver akkurat nå og fakser et bud til megler for en rekkehusleilighet....SIER HAN :-) Kanskje han bare tuller med meg, og ikke har gjort det eller er interessert i det hele tatt?

Når jeg da tror at vi har kjøpt oss nytt hjem eventuelt, så roper han plutselig: "APRILSSNARR !!"

Jo, det hadde tatt seg ut....:-)

Skrevet

Jeg har bare snakket med en person i dag, og det var på telefon.

Han ringte fra Norsk Folkehjelp å ville ha penger til Irak. Da jeg sa nei så sa han at jeg slapp å betale før i slutten av April.

Dette var selvsagt forsøk på å lure meg, men jeg gjennomskuet tiggern og lo godt.

Skrevet

Ja. og det like etter at jeg hadde avslørt en kollega som forsøkte å lure meg.

En god kollega ringte og ba meg ringe en Harald, en kollega av oss som var på reise og satt i møte. Bare spør etter Harald, sa han. Jeg fikk oppgitt et nummer, som jeg slo. "Velkommen til det norske slott", sa en hyggelig stemme i den andre enden. Da forstod jeg og klasket på. Enda godt jeg ikke spurte etter Harald......

En annen kollega av oss gikk på samme aprilsnarr.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det var en liten luring som ringte på og sa at soltaket mitt sto oppe ! (Det regner som f....) jeg måtte ut å se for sikkehets skyld. Flirende unger på alle kanter :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...