Ladraf Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg har problem med knærne, og en idrettslege jeg var hos gav meg Jumpers knee som diagnose. Jeg fikk kortisonsprøyter, og gikk på medisin en stund. Dette er ett år siden. Men det er fremdeles gale, og jeg sliter med knærne under større "akutte" belastninger, som på fotballbanen. Vet noen om andre behandlingsformer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hva med teiping av kneet når du belaster det?! Is-behandling når smertene er der hjelper. Noen har også hatt god effekt av akupunktur. Ellers ved langvarige plager; smerter mer enn 4-6 uker etter hvile, kan skaden opereres . Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladraf Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Hva med teiping av kneet når du belaster det?! Is-behandling når smertene er der hjelper. Noen har også hatt god effekt av akupunktur. Ellers ved langvarige plager; smerter mer enn 4-6 uker etter hvile, kan skaden opereres . Lykke til Takk for svar! Hvem gjør slike operasjoner? Hva gjør de evt? Det har pågått så lenge at kanskje det er den eneste løsningen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Takk for svar! Hvem gjør slike operasjoner? Hva gjør de evt? Det har pågått så lenge at kanskje det er den eneste løsningen Nå vet ikke jeg hvor gammel du er , men : http://www.ostrc.no/ostrc.asp?s=news_p&p=n&aid={ECD8D78E-0C43-44CD-BEE3-DDAD558ACBD4} Ellers har jeg ikke peiling på hvordan selve operasjonen utføres ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.