Gå til innhold

Penger igjen på skatten ? se her, sjekk naboen også

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

24

• Anki

4

• vin

3

• Tanya1365380060

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hadde aldri trodd Ulv skulle være så ekkel ;o)

Var sikker på at barna kom til å lure meg først ;-)

Her sitter frekkasen over alle frekkaser.

Slå denne: jeg sendte et falskt brev til borettslagstyret, angivelig fra Paleontologisk museum. Museumet krevet revet et nybygd hus i laget fordi det var funnet fossiler av dinosaurer i grunnen under det. Med lovparagrafer, logo og høytidelig juridisk språk. Meget vellykket, jeg måtte stoppe spøken før den tok av helt. Da fikk jeg mange fiender på et blunk. Vi lo av det et helt år. Styret hadde spilt meg et alvorlig pek, og dette var hevnen.

Det kunne vært avslørt ved at man leste navnet på kuratoren fra Tibet baklengs: Køps Lirpa, eller at man visste at Frantz Jäger var en pengeskapsprodusent i Berlin som Egon er ekspert på.

Ulv I Faarikaal

Den var god!!.... Gjett om jeg ble nervøs, selv om jeg tenkte det var noe muffins.. Kan ikke sjekke sånt så lett, vet du. Ok, dagens første nesten-aprilspøk:)

Flere som skvatt ja, så sydenturer blekne og ny bil tute sørgmodig i det fjerne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...