Gå til innhold

Penger igjen på skatten ? se her, sjekk naboen også

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

24

• Anki

4

• vin

3

• Tanya1365380060

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

LOL, den var fin.

Og så jeg som regner med at de 26.000 jeg har til gode skulle lyse mot meg sånn at jeg kunne sole meg i glansen - og så var jeg SKYLDIG. :-D

Sterke følelser. Hvilken forventning var det som bleknet ?

Gjest ChiengMai

Sterke følelser. Hvilken forventning var det som bleknet ?

Tja, litt ekstra lån foran den forestående Thailand-turen, kanskje. Får ikke pengene mine før til høsten uansett.

Og jeg _vet_ hvor mye jeg får igjen. Men et lite sekund lot jeg meg lure. Syns den narren dukka for fort opp, jeg. Kunne jo fått svetta litt først..... :-)

Ulv I Faarikaal

Tja, litt ekstra lån foran den forestående Thailand-turen, kanskje. Får ikke pengene mine før til høsten uansett.

Og jeg _vet_ hvor mye jeg får igjen. Men et lite sekund lot jeg meg lure. Syns den narren dukka for fort opp, jeg. Kunne jo fått svetta litt først..... :-)

Det var bra at de varsler spøken ellers blir ligningskontoret ringt ned.

Annonse

Lot du deg lure ?

Jeg syntes det var merkelig at man kunne finne ut om man fikk igjen på skatten på den måten der, "det går da ikke an det vel", tenkte jeg. Men jeg skreiv nå inn navn og greier da. Da jeg så hva for slags baksmell jeg kom til å få kjente jeg at jeg først ble helt rød i trynet, også slo jeg meg ganske raskt til ro med at dette måtte være riv ruskende galt. *hehe*

Også jeg som har sagt til meg sjøl siden jeg stod opp i dag at ingen skulle klare å lure meg i hvert fall!

Ulv I Faarikaal

Jeg gikk på! Så teit, jeg som nesten ikke har tjent noen penger!

Dette MÅ være feil, tenkte jeg, og det var det jo...

Fikk høy puls der gitt:)

Trenger ikke å røre deg for å få høy puls her.

Ulv I Faarikaal

Jeg syntes det var merkelig at man kunne finne ut om man fikk igjen på skatten på den måten der, "det går da ikke an det vel", tenkte jeg. Men jeg skreiv nå inn navn og greier da. Da jeg så hva for slags baksmell jeg kom til å få kjente jeg at jeg først ble helt rød i trynet, også slo jeg meg ganske raskt til ro med at dette måtte være riv ruskende galt. *hehe*

Også jeg som har sagt til meg sjøl siden jeg stod opp i dag at ingen skulle klare å lure meg i hvert fall!

En liten luring lurte meg ut i regnet for å se om jeg hadde lukket soltaket.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Førstetanken? Noe sånt som: Å i helsike, åssen i alle dager skal vi klare å betale de 32570 kronene? eller noe sånt... hehehe ...:) *lettlurt*

Rart at det tallet skal være så viktig og om et står + eller - foran.

Kompisen sa til kona at "Der røyk sommerferien, mor ! Men det er da hyggelig hjemme også ?"

Rart at det tallet skal være så viktig og om et står + eller - foran.

Kompisen sa til kona at "Der røyk sommerferien, mor ! Men det er da hyggelig hjemme også ?"

hehehe - ja, tanken på ferie høres sikkert kjempefristende ut når man har planlagt tur til Maldivene eller noe sånt *lol* (ikke at jeg har det, men..)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...