Gå til innhold

Penger igjen på skatten ? se her, sjekk naboen også

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehehe - ja, tanken på ferie høres sikkert kjempefristende ut når man har planlagt tur til Maldivene eller noe sånt *lol* (ikke at jeg har det, men..)

eh - tanken på hjemmeferie, skulle det stå :)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

24

• Anki

4

• vin

3

• Tanya1365380060

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det gjorde du slettes ikke ! Din lille bløffmaker.

Det verste er at det er sant. Jeg aner ikke hvor mye jeg liksom skulle bli skyldig. Nesten kjedelig det :-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det verste er at det er sant. Jeg aner ikke hvor mye jeg liksom skulle bli skyldig. Nesten kjedelig det :-)

Spøken er ikke så morsom når folk skylder mer enn programmet antyder.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det var bra at de varsler spøken ellers blir ligningskontoret ringt ned.

Det er nå greit for sånne som meg som bruker regnskapsfører ettersom gubben er selvstendig næringsdrivende, jeg vet temmelig nøyaktig hvor mye jeg får igjen denne gangen.. Var liksom litt i meste laget at han skulle bomme med rundt 50.000 kroner.

Sier det igjen, jeg; Var nesten synd at den narren dukka så fort opp, sjokket fikk ikke satt seg. Kan kanskje skylde på 1 MB linja mi?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det er nå greit for sånne som meg som bruker regnskapsfører ettersom gubben er selvstendig næringsdrivende, jeg vet temmelig nøyaktig hvor mye jeg får igjen denne gangen.. Var liksom litt i meste laget at han skulle bomme med rundt 50.000 kroner.

Sier det igjen, jeg; Var nesten synd at den narren dukka så fort opp, sjokket fikk ikke satt seg. Kan kanskje skylde på 1 MB linja mi?

Jeg vet nøyaktig hvor mye jeg skal betale og har betalt. Dessuten legges ikke oppgjøret ut før i september.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

eh - tanken på hjemmeferie, skulle det stå :)

Koselig hjemme da vanligvis.

Tanya1365380060
Skrevet

Hehe, fy som jeg skvatt! :) Hadde så høy lyd.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hehe, fy som jeg skvatt! :) Hadde så høy lyd.

Men hva med baksmellen ?

Tanya1365380060
Skrevet

Men hva med baksmellen ?

Ja, hva med den?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ja, hva med den?

Hvordan skal du greie å betale ?

Tanya1365380060
Skrevet

Hvordan skal du greie å betale ?

Får ikke baksmell, tvert imot, så det skal ikke bli noe problem :)

Ikke klarer du å lure meg til å tro noe annet enn det heller :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...