Gå til innhold

Fant mann i skapet - gikk amok

Anbefalte innlegg

petter smart
Skrevet

Hva pokker har han med hvem EKSkjæresten har på besøk?

Straffen var forøvrig, som vanlig, latterlig lav.

Men husk alle sammen, skift lås hvis den andre flytter ut.

Skrevet

Hva pokker har han med hvem EKSkjæresten har på besøk?

Straffen var forøvrig, som vanlig, latterlig lav.

Men husk alle sammen, skift lås hvis den andre flytter ut.

Jeg trodde nesten det var en april spøk, men det hadde vel vært å dra det for langt.

Min mening: Han var nå rimelig tuslete og feig, han som satt inni skapet. Han burde vel kanskje blitt igjen å forsvart dama si?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg trodde nesten det var en april spøk, men det hadde vel vært å dra det for langt.

Min mening: Han var nå rimelig tuslete og feig, han som satt inni skapet. Han burde vel kanskje blitt igjen å forsvart dama si?

Ikke sikkert han ventet at fyren skulle fly på _henne_, og det kunne kanskje vært ektemannen hennes for hans del.

Jeg vet hvordan jeg skal dø: 90 år gammel, skutt av en sjalu ektemenn på vei ut av et soveromsvindu.

petter smart
Skrevet

Han inni skapet var en dust. Hadde jeg gått ut med ei jente som var singel så hadde ikke jeg gjemt meg bare fordi exen hennes kom. Jeg hadde heller slått han ned, han hadde tross alt ikke noe der å gjøre.

Skrevet

Ikke sikkert han ventet at fyren skulle fly på _henne_, og det kunne kanskje vært ektemannen hennes for hans del.

Jeg vet hvordan jeg skal dø: 90 år gammel, skutt av en sjalu ektemenn på vei ut av et soveromsvindu.

Hvem er på vei ut av vinduet? Du eller den sjalue ektemannen?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hvem er på vei ut av vinduet? Du eller den sjalue ektemannen?

Kanskje begge ? Sikkert lettere å treffe sittende i vinduet. Jeg må trene på å løpe i sikksakk. Hmmmm.... kanskje en skuddsikker vest ?

Skrevet

Han inni skapet var en dust. Hadde jeg gått ut med ei jente som var singel så hadde ikke jeg gjemt meg bare fordi exen hennes kom. Jeg hadde heller slått han ned, han hadde tross alt ikke noe der å gjøre.

Nei, akkurat, og hun kunne da heller ikke vært av de glupeste. Hvem pokker lar en ex beholde nøkkelen?

Skrevet

"21-åringen ble rasende. Mannen i skapet ble bedt om å forlate leiligheten øyeblikkelig."

Han i skapet måtte da skjønne at det kanskje hadde vært en fordel å være der. Men det er klart, noen er usle å foretrekker å tenke på seg selv - det er tryggere å stikke fra bråket, og la dama ta støyten alene.

Det sier jo litt om type mann også da, jeg mener, hvem er det som gjemmer seg inni et skap?

Jeg vet ikke hva dama hadde fortalt denne skapmannen, det er jo også mulig hun hadde hatt dårlig erfaring med exen før, og fortalt noe om det. Det er sikkert ikke første gangen denne exen er bøllete. Når han ikke greier å styre seg når det er slutt engang, må det jo ha vært noe før også.

Tror jeg ;)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

"21-åringen ble rasende. Mannen i skapet ble bedt om å forlate leiligheten øyeblikkelig."

Han i skapet måtte da skjønne at det kanskje hadde vært en fordel å være der. Men det er klart, noen er usle å foretrekker å tenke på seg selv - det er tryggere å stikke fra bråket, og la dama ta støyten alene.

Det sier jo litt om type mann også da, jeg mener, hvem er det som gjemmer seg inni et skap?

Jeg vet ikke hva dama hadde fortalt denne skapmannen, det er jo også mulig hun hadde hatt dårlig erfaring med exen før, og fortalt noe om det. Det er sikkert ikke første gangen denne exen er bøllete. Når han ikke greier å styre seg når det er slutt engang, må det jo ha vært noe før også.

Tror jeg ;)

Tror jeg hadde bytta lås jeg. Bytter f eks alltid lås når jeg flytter et nytt sted. Har hørt om folk som har fått besøk av en som ikke visste huset var solgt.

Skrevet

Tror jeg hadde bytta lås jeg. Bytter f eks alltid lås når jeg flytter et nytt sted. Har hørt om folk som har fått besøk av en som ikke visste huset var solgt.

Hun har vel kanskje lært nå, og det var jo tross alt bra det ikke gikk enda verre.

Skrevet

Kan du p.g.a. denne spådommen ta unødige store sjanser, og sove helt trygt og godt om nettene?

Har du også forhandlet deg frem til billig livsforsikring?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Kan du p.g.a. denne spådommen ta unødige store sjanser, og sove helt trygt og godt om nettene?

Har du også forhandlet deg frem til billig livsforsikring?

Vanskelig å svare på da bibelen også sier jeg skal få evig liv. Er litt i tvil om det gjelder meg...

Skrevet

Nei, akkurat, og hun kunne da heller ikke vært av de glupeste. Hvem pokker lar en ex beholde nøkkelen?

Kven tvinger nøkkelen til seg frå ein gærning som så lett tyr til vold?

Ho burde sjølvsagt skifta lås, men var kanskje ikkje kome så langt...

Eg har ein kompis som rømte landet med dama fordi eksen hennes (og ekskompisen hans) ville ta livet av han. Han kjøpte til og med pistol som han viste fram til felles vener.

Ei venninne av min eks vart for få år sidan drept av eksen sin av same årsak. - Mange gale folk der ute...

Skrevet

Tror jeg ;)

"Han i skapet måtte da skjønne at det kanskje hadde vært en fordel å være der. Men det er klart, noen er usle å foretrekker å tenke på seg selv - det er tryggere å stikke fra bråket, og la dama ta støyten alene."

Hvis jeg var han i skapet hadde også jeg gått, sånn at disse to kunne fått snakket om problemet de åpenbart hadde.

Jeg ville aldri i mine villeste fantasier trodd fyren skulle banke dritten ut av dama når de var på tomannshånd, så jeg kan ikke fatte at det skal være feigt å gå.

Hvis eksen derimot slo dama mens den nye typen satt i skapet og hørte på, så var han selvsagt en ekstremt feig jævel.

Skrevet

Kven tvinger nøkkelen til seg frå ein gærning som så lett tyr til vold?

Ho burde sjølvsagt skifta lås, men var kanskje ikkje kome så langt...

Eg har ein kompis som rømte landet med dama fordi eksen hennes (og ekskompisen hans) ville ta livet av han. Han kjøpte til og med pistol som han viste fram til felles vener.

Ei venninne av min eks vart for få år sidan drept av eksen sin av same årsak. - Mange gale folk der ute...

Ja hun burde selvsagt ha byttet lås, men idioten i skapet burde også trådt til, vel, det gikk bra.

Og ja, jeg vet det finnes mange gærne mannfolk, men nok om det.

Skrevet

"Han i skapet måtte da skjønne at det kanskje hadde vært en fordel å være der. Men det er klart, noen er usle å foretrekker å tenke på seg selv - det er tryggere å stikke fra bråket, og la dama ta støyten alene."

Hvis jeg var han i skapet hadde også jeg gått, sånn at disse to kunne fått snakket om problemet de åpenbart hadde.

Jeg ville aldri i mine villeste fantasier trodd fyren skulle banke dritten ut av dama når de var på tomannshånd, så jeg kan ikke fatte at det skal være feigt å gå.

Hvis eksen derimot slo dama mens den nye typen satt i skapet og hørte på, så var han selvsagt en ekstremt feig jævel.

Sett med normale øyne, er det ikke naturlig å gjemme seg i skapet i utgangspunktet. Noe måtte han ha vært redd for.

Sett fra din side, så er det klart du tenker sånn, i og med du ikke er av typen som slår damer. Da er det naturlig å ikke tenke i de baner, og la voksne folk gjøre opp/snakke sammen alene.

Det er vanskelig å si noe sikkert, uten å vite mer, men å stikke av fra dama og en rasende ex, er litt naivt og feigt.

Skrevet

Sett med normale øyne, er det ikke naturlig å gjemme seg i skapet i utgangspunktet. Noe måtte han ha vært redd for.

Sett fra din side, så er det klart du tenker sånn, i og med du ikke er av typen som slår damer. Da er det naturlig å ikke tenke i de baner, og la voksne folk gjøre opp/snakke sammen alene.

Det er vanskelig å si noe sikkert, uten å vite mer, men å stikke av fra dama og en rasende ex, er litt naivt og feigt.

Jeg er enig i at det virker som galskap å hoppe inn i et skap, men så sant ikke mannen er helt utrolig feig så vil jeg gjette på at dette var noe dama ba han om å gjøre, og da gjorde han det vel etter hennes ønske.

Jeg hadde aldri gjort det uansett i en situasjon hvor dama faktisk ikke lenger var sammen med sin eks.

Dersom jeg hadde visst at eksen hennes var vill i skallen så hadde jeg selvsagt heller ikke gått, men uten å vite noe annet om han enn at han var en eks så ville jeg selvsagt latt dem snakke ut om "problemet".

De fleste menn slår ikke damer, og jeg ville derfor naturligvis gått ut fra at dama var safe alene sammen med eksen.

På den annen side: Dersom fyren slo jenta når de var sammen, så er det jo meget mulig at den nye kjæresten hadde visst om dette, og isåfall er det utrolig at han gikk.

Men dette står det vel ikke noe om i artikkelen, så jeg ville latt dem snakke ut sammen, dog ville jeg aldri sitti i et skap i utgangspunktet, så det hele høres jo helt idiotisk ut.

Skrevet

Like greit at dette var en eks-kjæreste spør du meg. Fyren er spinn hakke gal!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...