Gjest Tjukkebollefeita Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Er det vanlig at fysioterapeuter, vanlige eller psykomotoriske, reagerer på kunder med 'små truser', enten det er taiskjæring eller med g-string? Jeg ble nemlig bedt om å ta på meg ei større truse neste gang, gjerne en litt bermudashortsaktig! *LOL* Det ville ikke være så pinlig for meg og hyggeligere for fysio'n, fikk jeg høre! Jeg er ei middelaldrende dame som bruker ei helt normal truse med litt høy skjæring. Grunnen til at den ser liten ut er vel heller at jeg er ganske mye for feit (hehe), men tåler ikke fysioterapeuter stygge kropper da? Jeg ble rett og slett forbanna og lurte på om hun ikke tålte å se en feilt kropp, om jeg virket så frastøtende på henne at hun ikke orket jobbe med meg. Men hun påsto det ikke var det. Hmmm. Og ei pen stram ung rumpe i g-string må vel også tåles av en fysioterapeut? Hun påsto at hun ba disse unge jentene få på seg noe større også. Dette skjønte jeg ikke! Må vel være fysio'n som har et problem med å forholde seg til nakne kropper i dette tilfellet? For min del kunne jeg gjerne ligget naken der. Er jeg hos lege/fysioterapeut har jeg et helt uproblematisk forhold til å vise meg naken eller la dem se fettet mitt. Er det noe jeg har gått glipp av? Er det 'vanlig høflighet' å kle på seg når en skal vise seg fram for fysio'n sin? Jeg sa jeg ikke hadde større truser, men da fikk jeg beskjed om at jeg sikkert hadde råd til å kjøpe en. Men skal JEG kjøpe bestemorstruse eller bermudashorts fordi HUN ikke tåler å se meg som jeg er. Og jeg sjekket forholda i speilet da jeg kom hjem. Trusa var helt ok den. Overkanten dekker navlen, og det er nesten 10 cm stoff i sidene, og det er IKKE bare en liten trekant foran. Mange av oss førtiåringer går jo faktisk med g-streng også. Er det jeg som er uvanlig lite blyg, eller er det bare hun fysio-dama mi som reagerer på at kunden viser for mye kropp 'der nede'. BH'en må jo av, så jeg skjønner liksom ikke helt problemet jeg da? Og, jeg er jo ikke akkurat fornøyd med en kropp som er 20 kg overvektig på forhånd, men en forventer jo ikke slikt fra en innen helsevesenet akkurat. Hjelp! Er det JEG som er helt på jordet her eller? Det jeg egentlig har lyst til å si er at jeg forlanger å få gå med min helt normale truse (i fasong ganske lik en Sloggy Thai, ihvertfall ikke noe særlig mindre) når jeg er hos henne. Har hun et problem med det, så er det noe HUN må jobbe med og ikke overføre sine problemer på meg. Er jeg da et uhøflig stabeist? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Fysioteraputer er vel like individuelle som oss andre -og jeg kan egentlig forstå at det ønskes at man har på en truse som kanskje er litt større enn vanlig hos fysioterapeuten. Det er jo ingen underlivsundersøkelse Prøv et par i bokserfasong i stretch, det er mye mer behagelig å gå med enn string eller tai! Men om du insisterer så kan hun jo ikke nekte deg å bruke det du har, selvsagt! Da får de dele ut truser selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Fysioteraputer er vel like individuelle som oss andre -og jeg kan egentlig forstå at det ønskes at man har på en truse som kanskje er litt større enn vanlig hos fysioterapeuten. Det er jo ingen underlivsundersøkelse Prøv et par i bokserfasong i stretch, det er mye mer behagelig å gå med enn string eller tai! Men om du insisterer så kan hun jo ikke nekte deg å bruke det du har, selvsagt! Da får de dele ut truser selv. Jeg syns det var uprofft av fysioterapeuten å angripe trusevalget ditt. Jeg hadde ikke stilt opp med g-string til en slik behandling. Hadde hatt på meg boxershorts. (Glatt og tettsittende som fremhever den deilige rompa mi, selvfølgelig) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angela1365380318 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Dersom hun sier at hun også ber unge jenter i g-streng med sprettrumpe eller sexy menn med stålis rumpe om å også dekke seg, er det greit. Så lenge det verken er deskriminering mot den ene eller andre parten så synest jeg faktisk at man skal ta hensyn til fagpersonen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg har aldri vært til fysioterapi, men om du kun skal være i truse hørtes vel din ok ut? Jeg ville ikke hatt en liten truse på, men en "vanlig" en. Kjøp en boksershorts da, og spør neste gang om den er bedre... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Du bør kunne bruke de trusene du vil. Hun hørtes uproff og litt frekk ut synes jeg. Hvis denne behandlingen fordrer en bestemt type underbukse, får de opplyse om det på forhånd, eller dele de ut på stedet. Mener jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg synes det var veldig greit med string hos fysioterapeuten særlig siden jeg skulle ha strøm på rumpa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.