Gå til innhold

De levende skjolda funka visst...

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=53961

Jaja, spør du meg så fikk de det de ba etter, om det stemmer at de har blitt bombet.

Man leker ikke skjold uten at man er klar for å bli truffet. Dette er tross alt skjoldets funksjonsområdet, altså det å bli truffet av noe.

Helvetes idioter.

.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99283-de-levende-skjolda-funka-visst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg lurer på hva som får dem til å tro at de er mer verd å beskytte enn irakerne?! Blir dårlig av den måten å vise engasjement på. Det virker som de er mest opptatt av sin egen pr-verdi.

Jeg så hun blonde Bærumsbærta på Skavlands show forleden, og hun virket enda blondere enn hun så ut, og det sier litt! For den dama hadde bleika håret sitt kraftig!

Nei, de er helt bak mål, og du er jo inne på noe. For å i det det hele tatt leke levende skjold så må det jo være fordi de tror at de er mer verdt enn irakerne, noe som i seg selv vel går under definisjonen rasisme?

Jeg så hun blonde Bærumsbærta på Skavlands show forleden, og hun virket enda blondere enn hun så ut, og det sier litt! For den dama hadde bleika håret sitt kraftig!

Nei, de er helt bak mål, og du er jo inne på noe. For å i det det hele tatt leke levende skjold så må det jo være fordi de tror at de er mer verdt enn irakerne, noe som i seg selv vel går under definisjonen rasisme?

Aner ikke hva de tror -men i mine øyne er de ihvertfall utrolig tjukke i huet som mener at de er såpass viktige. Til og med jeg er ikke fullt så naiv. Men jeg er imot krigen likevel, selvsagt :)

Gikk heldigvis glipp av blondinen på TV.

Aner ikke hva de tror -men i mine øyne er de ihvertfall utrolig tjukke i huet som mener at de er såpass viktige. Til og med jeg er ikke fullt så naiv. Men jeg er imot krigen likevel, selvsagt :)

Gikk heldigvis glipp av blondinen på TV.

En ting er å være i mot krigen, det er tross alt svært mange rundt forbi i verden, men det å dra til Irak og tro at amerikanerne av den grunn vil droppe bombinga, er jo helt utrolig.

Velvel... jeg gråter ikke for disse dumme menneskene som får en bombe i hue.

Da er det mer synd på uskyldige irakere.

Annonse

En ting er å være i mot krigen, det er tross alt svært mange rundt forbi i verden, men det å dra til Irak og tro at amerikanerne av den grunn vil droppe bombinga, er jo helt utrolig.

Velvel... jeg gråter ikke for disse dumme menneskene som får en bombe i hue.

Da er det mer synd på uskyldige irakere.

De folka der burde vært skuespillere...Braindead 2 hadde de passet utmerket til

Og jeg lurer på hva som får dem til å tro at de er mer verd å beskytte enn irakerne?! Blir dårlig av den måten å vise engasjement på. Det virker som de er mest opptatt av sin egen pr-verdi.

De tror vel ikke nødvendigvis at de har større verdi, men at pressen i vesten, og de militære vil ta mer hensyn til us-amerikanere. Og det har de jo hatt helt rett i.

Skjoldene er kanskej patetiske, men de de har trodd på noe, og handla etter det.

Da syens jeg det er verre at soldater ligger på syskehuset og sier at de aldri mer vil tilbake, og at de ikke trodde de kunne bli skadet eller drept...

Nynazistene tror på noe de også, uten at vi skal begynne å respektere dem fordi de handler utifra dette.

Det er stor forskjell i å ofre egne liv for noe en tror på, og å ofre andres, synes du ikke?

Nå flyr ikke nynazister rundt og dreper flere enn det helt normale norske mennesker gjør, så hva jeg synes om det har vel fint lite med saken å gjøre.

Annonse

Nå flyr ikke nynazister rundt og dreper flere enn det helt normale norske mennesker gjør, så hva jeg synes om det har vel fint lite med saken å gjøre.

Det var du som trakk nynazister inn i denne sammenhengen, var det ikke?

Uansett, jeg synes ikke nødvendigvis det er galt å ofre sitt eget liv for noe en tror på. Andres, derimot, er jeg sterkt imot, enten det er nynazister eller soldater som gjør det.

Det var du som trakk nynazister inn i denne sammenhengen, var det ikke?

Uansett, jeg synes ikke nødvendigvis det er galt å ofre sitt eget liv for noe en tror på. Andres, derimot, er jeg sterkt imot, enten det er nynazister eller soldater som gjør det.

Jo, jeg trakk dem inn fordi du kom med en merkverdig påstand du helt sikkert ikke engang er enig i selv. Altså den "så lenge man slåss for noe man tror på...".

Disse idotene av noen skjold ofrer for øvrig ikke livet for andre. Det hjelper tross alt ikke en dritt at de dro ned, og det at de faktisk tror at de hjalp til med noe som helst er så utrolig at du burde fått en kule for dumhet.

Jo, jeg trakk dem inn fordi du kom med en merkverdig påstand du helt sikkert ikke engang er enig i selv. Altså den "så lenge man slåss for noe man tror på...".

Disse idotene av noen skjold ofrer for øvrig ikke livet for andre. Det hjelper tross alt ikke en dritt at de dro ned, og det at de faktisk tror at de hjalp til med noe som helst er så utrolig at du burde fått en kule for dumhet.

Så du er for dødstraff for dumhet også?

Kjekt å vite.

Og om du leser det første innlegget mitt en gang til så får du kanskje med deg at jeg ikke hverken sier jeg respekterer skjolda eller noe i den retning. Bare at jeg syens det er mer patetisk å ikke tro at en kan bli skadd eller bli skutt på som soldat, enn jeg synes det er patetisk å bli drept som skjold.

Så langt har jeg ikke fått med meg at de levende skjoldene har klaget over å ha blitt drept, eller blitt skutt på, har du?

Og om du leser det første innlegget mitt en gang til så får du kanskje med deg at jeg ikke hverken sier jeg respekterer skjolda eller noe i den retning. Bare at jeg syens det er mer patetisk å ikke tro at en kan bli skadd eller bli skutt på som soldat, enn jeg synes det er patetisk å bli drept som skjold.

Så langt har jeg ikke fått med meg at de levende skjoldene har klaget over å ha blitt drept, eller blitt skutt på, har du?

Nei, men jeg har fått med meg at sånn ca 99 % av disse skjoldene dro hjem da de fant ut at de faktisk kunne bli skutt der nede.

Det sier vel litt om hvem som er dumme her. Skjolda eller soldatene.

Det er vel ca 300 000 amerikanske og britiske soldater i Irak, og at enkelte av dem står fram som brødhuer i media og forteller at de ikke var klar over at de faktisk kunne dø i krigen, sier mye om disse; ikke om alle de andre.

Nei, men jeg har fått med meg at sånn ca 99 % av disse skjoldene dro hjem da de fant ut at de faktisk kunne bli skutt der nede.

Det sier vel litt om hvem som er dumme her. Skjolda eller soldatene.

Det er vel ca 300 000 amerikanske og britiske soldater i Irak, og at enkelte av dem står fram som brødhuer i media og forteller at de ikke var klar over at de faktisk kunne dø i krigen, sier mye om disse; ikke om alle de andre.

Den grunnen de fleste ga for å dra hjem var vel også at de ble manipulert av den Irakisk eregjeringen. Ingen dum grunn for å dra hjem, synes jeg.

Forøvrig har jeg enda ikke hørt at skjolda har klaget på å bli skutt på, har du? Jeg skjønner fremdeles ikke hvofor du kaller dem helvetes idioter, og at du synes jeg skulle vært skutt fordi de er dumme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...