Gjest ikke undertegnet Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg har hatt veldig plager med magen i det siste, legen har skrevet ut avføringstabletter til meg. Men jeg er veldig tynn og har lest i et blad om at man går ned i vekt når man spiser slike. Gjelder dette ved normal dose, eller hvis man tar større doser? Vil helst ikke bli enda tynnere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Du blir ikke tynnere av avføringspiller. Makan til tull. Det er tross alt dritt du kvitter deg med, og hvis du tror du blir tynnere av å sitte å drite så er du rimelig ute å kjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Det er noen som bruker avføringstabletter som slanking, gjerne bulemikere. Du behøver ikke å bekymre deg når du tar tablettene i normale doser. Det eneste som skjer er at du kvitter deg med den avføringen du hadde kvittet deg med på normalt vis om du ikke var forstoppet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Du blir ikke tynnere av avføringspiller. Makan til tull. Det er tross alt dritt du kvitter deg med, og hvis du tror du blir tynnere av å sitte å drite så er du rimelig ute å kjøre. blir man ikke tynnere av det? noen sier man blir det og andre ikke, hva er da rett? leste da i se og hør om ei som brukte sånne tabl og så ut som et beinrangel... hva faen skal jeg rette meg etter da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 blir man ikke tynnere av det? noen sier man blir det og andre ikke, hva er da rett? leste da i se og hør om ei som brukte sånne tabl og så ut som et beinrangel... hva faen skal jeg rette meg etter da? Prøv Lactulose, flytende middel på apoteket, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 blir man ikke tynnere av det? noen sier man blir det og andre ikke, hva er da rett? leste da i se og hør om ei som brukte sånne tabl og så ut som et beinrangel... hva faen skal jeg rette meg etter da? Det er forskjell på å bruke slike tabletter slik de er ment å brukes, og det å misbruke dem (ta altfor mange). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Higgins Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 blir man ikke tynnere av det? noen sier man blir det og andre ikke, hva er da rett? leste da i se og hør om ei som brukte sånne tabl og så ut som et beinrangel... hva faen skal jeg rette meg etter da? Avføringtabletter setter fortgang på prosessene i tykktarmen. Og da er maten passert tynntarmen, og næringsstoffene er (heldigvis) tatt opp i kroppen. Men å overdosere avføringstabletter har mange fæle bivirkninger, bl.a kan det gå hull på tarmen, ved langvarig bruk, + mye annet. Den vekten man går ned, er rett og slett pga at man har avføringa kort tid i tarmen. Anbefaler laktulose framfor tabletter over lang tid. Og seff: Fiber, mye væske + mosjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.