Gjest halvsyk Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Jeg har gått på attføring og utdannet meg på videregående nivå. Jeg har jobbet en tid i 100% stilling, noe jeg ikke klarer. Har nå gått over i 50% stilling og klarer det så vidt. Kan jeg søke om uførepensjon 50% på bakgrunn av mine helseplager som jeg aldri blir kurert for. Har også en yrkesskade som ikke blir bra noen gang. Jeg kan godt fungere i 50%, men aldri i 100%. Jeg fyller snart 40 år. Kan noen hjelpe meg med svar blir jeg glad. 0 Siter
Gjest nesten uføretrygdet Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Her er regler og kriterier for å få uføretrygd uansett grad. http://www.trygdeetaten.no/default.asp?strTema=sykdom&path=uf_oerepensjon&path_sub=vilk_aar 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Jeg skulle tro at dine plager, dersom en lege kan bekrefte at du ikke er i stand til å jobbe 100 %, kvalifiserer for å søke om 50 % uføretrygd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.