Gjest ikke undertegnet Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Jeg er veldig interissert i å kjøpe meg en lettmotorsykkel når jeg blir 18. Men nå har jeg lite peil da...Jeg har hørt at man trenger kun bil-sertifikatet for å kjøre LETTmotorsykkel,men eget sertifikat til større motorsykler. Stemmer dette?? Hvor mye koster det i avgifter sånn ca for en lettmotosykler?? Håper det finnes noen som vet her inne! 0 Siter
birdie Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 For å slippe unna opplæringa måtte du i så fall ha tatt billappen før 1/4 1979 - da kan man kjøre lett MC på klasse B sertifikat. Veiavgiften er den samme som for vanlig MC. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 For å slippe unna opplæringa måtte du i så fall ha tatt billappen før 1/4 1979 - da kan man kjøre lett MC på klasse B sertifikat. Veiavgiften er den samme som for vanlig MC. Man måtte fornye lappen før et visst tidspunkt for å få rett til å kjøre lett MC. 0 Siter
Gjest krolan Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Du må kjøre opp for MC. Bilførerkort holder ikke for deg. Veiavgiften er halv bilavgift dvs ca 1100 kroner per år. Jeg betaler ca 2000 kroner i forsikring på min Suzuki DR 125. 0 Siter
Prozak Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Du må kjøre opp for MC. Bilførerkort holder ikke for deg. Veiavgiften er halv bilavgift dvs ca 1100 kroner per år. Jeg betaler ca 2000 kroner i forsikring på min Suzuki DR 125. Man trenger ikke kjøre opp til MC for å kjøre lett MC. Det holder å kjøre opp til lett MC. "..............." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.