Gå til innhold

Jeg har barbert hodet og tatovert skallen!

Anbefalte innlegg

Gjest Aina E
Skrevet

Motiv: En lilla hodeskalle med kraniebrudd og ei rose som stikker ut av munnvika! Lurer på hva unga sier når de ser meg...

Det kosta flesk, men hva syns dere?

Skrevet

Fant du ikke ut hvilken dato det er før NÅ????

:-D

Skrevet

Jeg syns kanskje det var en rimelig desperat, men søt APRILSNARR!!

Skrevet

Hadde det vært i morgen du fortalte det så skulle jeg trodd deg :-)

Gjest Aina E
Skrevet

Fillern. Jeg skulle lagt den ut i dag tidlig. Men hadde det vært for 10 år siden, er det ikke umulig at det kunne vært sant...

Ellers fikk jeg lurt noen i dag, da. Sånt syns jeg er skikkelig morsomt! Men har dere noen forslag til åssen jeg kan lure gubben sånn på tampen?

Skrevet

Fillern. Jeg skulle lagt den ut i dag tidlig. Men hadde det vært for 10 år siden, er det ikke umulig at det kunne vært sant...

Ellers fikk jeg lurt noen i dag, da. Sånt syns jeg er skikkelig morsomt! Men har dere noen forslag til åssen jeg kan lure gubben sånn på tampen?

http://www.sol.no/okonomi/skatten/

Skattelista.

Skrevet

Jeg har en positiv graviditetstest liggende fra siste svangerskap. Hadde tenkt på å trøkke den i trynet på mannen i morges, sånn litt før han var helt våken. Men så glemte jeg det...

Det morsomme med denne er at vi allerede har tre små på 4,5 år, 2 år og et halvt år.

Gjest Micra
Skrevet

Jeg har en positiv graviditetstest liggende fra siste svangerskap. Hadde tenkt på å trøkke den i trynet på mannen i morges, sånn litt før han var helt våken. Men så glemte jeg det...

Det morsomme med denne er at vi allerede har tre små på 4,5 år, 2 år og et halvt år.

Æsj, du er klar over at du har tisset på den eller?!?! Fysjameg!!!

Skrevet

Æsj, du er klar over at du har tisset på den eller?!?! Fysjameg!!!

Ja, og...?

Gjest Micra
Skrevet

Ja, og...?

Tiss, gammelt, bakteriebombe...ehhh, ser du ikke det uhygieniske i å ha en gammel graviditetstest liggende, så vil jeg si at du har et problem. (Hvor lenge ville du tatt vare på en bleie?)

Gjest Aina E
Skrevet

Tiss, gammelt, bakteriebombe...ehhh, ser du ikke det uhygieniske i å ha en gammel graviditetstest liggende, så vil jeg si at du har et problem. (Hvor lenge ville du tatt vare på en bleie?)

Herregud... Det tørker jo. Dessuten er det vel ikke noe unga leker med, tipper jeg.

Tiss er dessuten sterilt. Det er når du blander det med ting med bakterier på at det blir ekkelt.

Jeg ville kanskje ikke rørt i teen med den, eller hatt den i seksjonen, men det er jo et artig minne.

Gjest Micra
Skrevet

Herregud... Det tørker jo. Dessuten er det vel ikke noe unga leker med, tipper jeg.

Tiss er dessuten sterilt. Det er når du blander det med ting med bakterier på at det blir ekkelt.

Jeg ville kanskje ikke rørt i teen med den, eller hatt den i seksjonen, men det er jo et artig minne.

Det er en gammel myte at tiss er sterilt...hvorfor bruker helsepersonell hansker o.l. når de behandler urin??? Og blandet med bakterier blir det så fort det er "ute i friluft". Synes fortsatt det er helt æsj!!!

Gjest Aina E
Skrevet

Det er en gammel myte at tiss er sterilt...hvorfor bruker helsepersonell hansker o.l. når de behandler urin??? Og blandet med bakterier blir det så fort det er "ute i friluft". Synes fortsatt det er helt æsj!!!

Litt tiss eller bæsj eller spy - hva gjør vel det så lenge sola skinner?

Skrevet

Vet du, det er mye verre i et helseperspektiv å bruke antibakteriell Zalo som skaper kulturer av antibiotikaresistente bakterier. Og jeg oppbevarer liksom ikke den testen sammen med bestikket heller.

Dessuten er testen 5,5 år gammel, og temmelig inntørket, så jeg kan ikke se det helt store problemet.

Gjest Micra
Skrevet

Vet du, det er mye verre i et helseperspektiv å bruke antibakteriell Zalo som skaper kulturer av antibiotikaresistente bakterier. Og jeg oppbevarer liksom ikke den testen sammen med bestikket heller.

Dessuten er testen 5,5 år gammel, og temmelig inntørket, så jeg kan ikke se det helt store problemet.

Som sagt: ÆSJ!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...