Gjest Aina E Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Det er billig mat, det! Bare 6 kr. for ei pakke og du trenger ikke mer enn 1,5 dl. til en kjempegryte med grøt. Det spiste nemlig jeg for moro skyld i dag for første gang på sikkert 15 år. Hvem har sagt at man må ete havregrøt for å leve billig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Men det smaker py og jævel... *blærk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Men det smaker py og jævel... *blærk* Nei, og pudding med rød saus er godt også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aina E Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Men det smaker py og jævel... *blærk* Ja, men det gjør havregrøt også. Tenk hva de spiste under krigen? En liten porsjon semulegrøt skader vel ikke i disse grandiosa-tider? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aina E Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Nei, og pudding med rød saus er godt også. Jepp. Jeg fant ut at om jeg lar grøtrestene stå i kjøleskapet til i kveld, har de blitt pudding og da kan jeg spise den med rødsaus. Jeg smakte på det i stad og det var jo reine desserten, jo! Neste gang skal jeg røre inn litt vaniljesukker eller karamellessens så jeg får skikkelig gammeldags dessert! Hø, hø. Vi har det jammen godt, som spiser så mye god mat at det blir eksklusivt å spise semulepudding...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jepp. Jeg fant ut at om jeg lar grøtrestene stå i kjøleskapet til i kveld, har de blitt pudding og da kan jeg spise den med rødsaus. Jeg smakte på det i stad og det var jo reine desserten, jo! Neste gang skal jeg røre inn litt vaniljesukker eller karamellessens så jeg får skikkelig gammeldags dessert! Hø, hø. Vi har det jammen godt, som spiser så mye god mat at det blir eksklusivt å spise semulepudding...! Det er slikt min gamle tante serverer. Og saftsuppe, frikasse og forloren hare ) Det er jo godt men er det noe som serverer slikt lenger bortsett fra gamle tanter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jepp. Jeg fant ut at om jeg lar grøtrestene stå i kjøleskapet til i kveld, har de blitt pudding og da kan jeg spise den med rødsaus. Jeg smakte på det i stad og det var jo reine desserten, jo! Neste gang skal jeg røre inn litt vaniljesukker eller karamellessens så jeg får skikkelig gammeldags dessert! Hø, hø. Vi har det jammen godt, som spiser så mye god mat at det blir eksklusivt å spise semulepudding...! Semulepudding med rød saus er godt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aina E Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Det er slikt min gamle tante serverer. Og saftsuppe, frikasse og forloren hare ) Det er jo godt men er det noe som serverer slikt lenger bortsett fra gamle tanter? Jeg lager sånt... Det er jo snadder! Med kålstuing og kokte poteter! Yummi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Ja, men det gjør havregrøt også. Tenk hva de spiste under krigen? En liten porsjon semulegrøt skader vel ikke i disse grandiosa-tider? Hvorfor skal jeg spise noe som smaker fælt når jeg kan spise noe som smaker godt - og har råd til det? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg lager sånt... Det er jo snadder! Med kålstuing og kokte poteter! Yummi. Kålstuing er veldig godt da, særlig til kjøttkaker i brun saus og tyttebærsyltetøy 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hvorfor skal jeg spise noe som smaker fælt når jeg kan spise noe som smaker godt - og har råd til det? ) Men det er godt. Særlig når tanter lager det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Men det er godt. Særlig når tanter lager det. Det har aldri vært godt når jeg har smakt det i alle fall. Og konsistensen er helt forkastelig! Syns jeg ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Det har aldri vært godt når jeg har smakt det i alle fall. Og konsistensen er helt forkastelig! Syns jeg ;o) Småprikkete? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Småprikkete? Småprikkete hva da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Småprikkete hva da? Konsistensen. Den kjennes småprikkete ut når man spiser den ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Konsistensen. Den kjennes småprikkete ut når man spiser den ;o) Hehe... Småprikkete er hvis det er små prikker som man kan se med øyet i den. Eller kalles det vel småknudrete eller...eh.. små...klumpete? Anyhow... Nei, det smaker baaaaad! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SSeL Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Tilsett mandel eller romdråper/essens, da blir det snadder! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.