Gjest bettilo Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Etter å ha gått på medisiner nesten et år mot forhøyet stoffskifte, har jeg nå fått for lavt stoffskfte. Fryser lett og har fått store problemer med magen. Forbenningen er treg, og det samles opp mye luft i tarmene,som fører til magesmerter. I tillegg rumler det noe helt forferdelig i magen, og det lages så mange ubehagelige lyder,at jeg nesten ikke kan sitte sammen med andre. Dette er kjempeplagsomt. Jeg merker etter å ha spist større måltider,at smertene og ubehaget blir verst. Har jo alltid før hatt det motsatte problem. Et annet problem som plager meg, er at jeg i sammenheng med disse smertene, føler stikk i hjertet,da spesielt når jeg puster inn. Det er akkurat som det er en slags sammenheng med for stort matinntak, tarmproblemer og disse ubehagene jeg kjenner i hjertet. Jeg er kvinne 33 år, og har aldri kjent dette før. Kan dette ha en sammenheng med at det blir benyttet såpass mye oksigen i tarmene ved forbrenning at det går utover oksigentilførselen til hjertet? Er det noe jeg kan gjøre for å få orden på magen? Tenker da på evnt.behandling eller endring av kosthold? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 For luftsmertene kan du kjøpe minifom tabletter på apoteket. De er reseptfrie. Jeg blir oppblåst som bivirkning av medisiner og de virker godt på meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.