Gå til innhold

Hvilke lepper er best å kysse?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Hvilke lepper er best å kysse??

Skrevet

Ah, alle! - både de indre og ytre og dem i kvinnens ansikt.

Munnens lepper er best, synes jeg.

Skrevet

Ah, alle! - både de indre og ytre og dem i kvinnens ansikt.

Munnens lepper er best, synes jeg.

ja, det må jo jeg tilføye. Som cama sier: kjærestens lepper...

Gjest dunna
Skrevet

Vil du at jeg skriver navnet på han jeg liker best å kysse for øyeblikket. Han har et par lepper, jeg har flere.

Skrevet

Hva mener du? Lepper tilknyttet det organet vi spiser med eller kjønnslepper? Tykke lepper eller tynne lepper? Bløte lepper eller stramme lepper? Våte lepper eller tørre lepper? Løgnerlepper eller sannferdige lepper? Innbydende lepper eller mutte lepper? Skilte lepper eller lukkede lepper? I det hele tatt...

Gjest leppa
Skrevet

Hva mener du? Lepper tilknyttet det organet vi spiser med eller kjønnslepper? Tykke lepper eller tynne lepper? Bløte lepper eller stramme lepper? Våte lepper eller tørre lepper? Løgnerlepper eller sannferdige lepper? Innbydende lepper eller mutte lepper? Skilte lepper eller lukkede lepper? I det hele tatt...

...det er jo det han spør om, favn :-)

Hvis du foretrekker lukkede lepper, eller lukkede, eller løgnerlepper eller alt, ja, så skriver du det.

;-)

Skrevet

Er det ikke det vedkommende spør om da - hva du f.eks liker.

Skrevet

Er det ikke det vedkommende spør om da - hva du f.eks liker.

Aha og eh... men jeg ser ikke at du svarer du heller, kun gir henvisning til _hvem_ sine lepper...?

Skrevet

...det er jo det han spør om, favn :-)

Hvis du foretrekker lukkede lepper, eller lukkede, eller løgnerlepper eller alt, ja, så skriver du det.

;-)

Han? Kanskje.

Greit da, jeg tror jeg sier 'deilige lepper'. Såh!

Skrevet

Aha og eh... men jeg ser ikke at du svarer du heller, kun gir henvisning til _hvem_ sine lepper...?

Men jøss er du blind i dag eller :-)

Ser du ikke at jeg har svart?

Gjest Halfdan Svarte
Skrevet

Liv Tylers. Ja, jeg har prøvd. Vi var 12.

Skrevet

Min personlige favoritter er min kjære`s! Første jeg gjør når han kommer hjem fra jobb....

*sukker henført og ser på klokka*

petter smart
Skrevet

Kjæresten min sine.

Tror jeg står over hans gitt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...