Gjest ikke undertegnet Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Hvilke lepper er best å kysse?? 0 Siter
damedame Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Ah, alle! - både de indre og ytre og dem i kvinnens ansikt. Munnens lepper er best, synes jeg. 0 Siter
damedame Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Ah, alle! - både de indre og ytre og dem i kvinnens ansikt. Munnens lepper er best, synes jeg. ja, det må jo jeg tilføye. Som cama sier: kjærestens lepper... 0 Siter
Gjest dunna Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Vil du at jeg skriver navnet på han jeg liker best å kysse for øyeblikket. Han har et par lepper, jeg har flere. 0 Siter
favn Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Hva mener du? Lepper tilknyttet det organet vi spiser med eller kjønnslepper? Tykke lepper eller tynne lepper? Bløte lepper eller stramme lepper? Våte lepper eller tørre lepper? Løgnerlepper eller sannferdige lepper? Innbydende lepper eller mutte lepper? Skilte lepper eller lukkede lepper? I det hele tatt... 0 Siter
Gjest leppa Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Hva mener du? Lepper tilknyttet det organet vi spiser med eller kjønnslepper? Tykke lepper eller tynne lepper? Bløte lepper eller stramme lepper? Våte lepper eller tørre lepper? Løgnerlepper eller sannferdige lepper? Innbydende lepper eller mutte lepper? Skilte lepper eller lukkede lepper? I det hele tatt... ...det er jo det han spør om, favn :-) Hvis du foretrekker lukkede lepper, eller lukkede, eller løgnerlepper eller alt, ja, så skriver du det. ;-) 0 Siter
shandy Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Hva mener du? Lepper tilknyttet det organet vi spiser med eller kjønnslepper? Tykke lepper eller tynne lepper? Bløte lepper eller stramme lepper? Våte lepper eller tørre lepper? Løgnerlepper eller sannferdige lepper? Innbydende lepper eller mutte lepper? Skilte lepper eller lukkede lepper? I det hele tatt... Er det ikke det vedkommende spør om da - hva du f.eks liker. 0 Siter
favn Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Er det ikke det vedkommende spør om da - hva du f.eks liker. Aha og eh... men jeg ser ikke at du svarer du heller, kun gir henvisning til _hvem_ sine lepper...? 0 Siter
favn Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 ...det er jo det han spør om, favn :-) Hvis du foretrekker lukkede lepper, eller lukkede, eller løgnerlepper eller alt, ja, så skriver du det. ;-) Han? Kanskje. Greit da, jeg tror jeg sier 'deilige lepper'. Såh! 0 Siter
shandy Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Aha og eh... men jeg ser ikke at du svarer du heller, kun gir henvisning til _hvem_ sine lepper...? Men jøss er du blind i dag eller :-) Ser du ikke at jeg har svart? 0 Siter
Gjest Halfdan Svarte Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Liv Tylers. Ja, jeg har prøvd. Vi var 12. 0 Siter
Borealis Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Min personlige favoritter er min kjære`s! Første jeg gjør når han kommer hjem fra jobb.... *sukker henført og ser på klokka* 0 Siter
petter smart Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Kjæresten min sine. Tror jeg står over hans gitt :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.