kman Skrevet 16. november 2000 Skrevet 16. november 2000 Hei! Jeg er student og begynner i jobb 12.januar, samme dag som min samboer har termin. Jeg har hatt jobb ved siden av studiene og hatt ca 100 000 i inntekt i året de siste to årene, men sluttet å jobbe i oktober. Har jeg rett på noen fødselspenger i forbindelse med 14 dagers permisjon etter fødselen? vennlig hilsen Kristian 0 Siter
kman Skrevet 16. november 2000 Forfatter Skrevet 16. november 2000 Hei! Jeg er student og begynner i jobb 12.januar, samme dag som min samboer har termin. Jeg har hatt jobb ved siden av studiene og hatt ca 100 000 i inntekt i året de siste to årene, men sluttet å jobbe i oktober. Har jeg rett på noen fødselspenger i forbindelse med 14 dagers permisjon etter fødselen? vennlig hilsen Kristian 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 17. november 2000 Skrevet 17. november 2000 Bare hvis dere venter tvillinger. Hvis ikke blir det en avtalesak mellom deg og arbeidsgiver hvorvidt du får lønn i denne perioden. Utgangspunktet i arbeidsmiljøloven er permisjon uten lønn. 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 17. november 2000 Skrevet 17. november 2000 Bare hvis dere venter tvillinger. Hvis ikke blir det en avtalesak mellom deg og arbeidsgiver hvorvidt du får lønn i denne perioden. Utgangspunktet i arbeidsmiljøloven er permisjon uten lønn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.