Gå til innhold

Trening og kosthold, hva skal jeg ete???

Gjest Kroppsfiksert!

Anbefalte innlegg

Gjest Kroppsfiksert!

Hei hei alle sammen. Jeg er en kroppsfiksert gutt på 20 år. Sånn er jeg det er meg lissom. Jeg trener styrke circa tre ganger i uka og jeg begynner å bli utålmodig her. Jeg vil se RESULTATER :) Er en utålmodig type... Det jeg egentlig lurer på da er om noen har et kosthold forslag til meg, evt. linker ol. Som kan speede opp prosessen lissom :) Trener som sagt styrke tre ganger i uka, og veier circa 76 kilo. Har noen peil på hva måltider og sånn bør inneholde?

Setter VELDIG pris på svar, sommern er her snart vøtt og da må en jo se bra ut;) Skal til koz og :) Hjelp meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du veier 76kg burde det ikke være noen sak for deg å øke litt. Og det som hjelper deg er kalorier. Skriv opp og tell det du har i deg i dag og + på 1000kcal. Legger du på deg betydlig fett backer du 3-400kcal. Men ting tar uansett tid.

Olivenolje og proteinpulver kan hjelpe deg mye hvis du føler du allerede bare spiser og spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du veier 76kg burde det ikke være noen sak for deg å øke litt. Og det som hjelper deg er kalorier. Skriv opp og tell det du har i deg i dag og + på 1000kcal. Legger du på deg betydlig fett backer du 3-400kcal. Men ting tar uansett tid.

Olivenolje og proteinpulver kan hjelpe deg mye hvis du føler du allerede bare spiser og spiser.

Dette er et seriøst spørsmål. Hvordan legge på seg fett? Jeg trenger noen kg til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et seriøst spørsmål. Hvordan legge på seg fett? Jeg trenger noen kg til....

Begynn å spis nøtter, feks peanutter eller cashewnøtter, og drikk olivenolje, så skal du se kiloene kommer etterhvert.

Alle alternativene er sunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn å spis nøtter, feks peanutter eller cashewnøtter, og drikk olivenolje, så skal du se kiloene kommer etterhvert.

Alle alternativene er sunne.

Jeg spiser nøtter innimellom og drikker en spiseskje olivenolje hver dag. Jeg kan ikke drikke mer olje for da blir jeg løs i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser nøtter innimellom og drikker en spiseskje olivenolje hver dag. Jeg kan ikke drikke mer olje for da blir jeg løs i magen.

Da spiser du mer nøtter. Billige og sunne kalorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...