Gjest Kroppsfiksert! Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hei hei alle sammen. Jeg er en kroppsfiksert gutt på 20 år. Sånn er jeg det er meg lissom. Jeg trener styrke circa tre ganger i uka og jeg begynner å bli utålmodig her. Jeg vil se RESULTATER Er en utålmodig type... Det jeg egentlig lurer på da er om noen har et kosthold forslag til meg, evt. linker ol. Som kan speede opp prosessen lissom Trener som sagt styrke tre ganger i uka, og veier circa 76 kilo. Har noen peil på hva måltider og sånn bør inneholde? Setter VELDIG pris på svar, sommern er her snart vøtt og da må en jo se bra ut;) Skal til koz og Hjelp meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Når du veier 76kg burde det ikke være noen sak for deg å øke litt. Og det som hjelper deg er kalorier. Skriv opp og tell det du har i deg i dag og + på 1000kcal. Legger du på deg betydlig fett backer du 3-400kcal. Men ting tar uansett tid. Olivenolje og proteinpulver kan hjelpe deg mye hvis du føler du allerede bare spiser og spiser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Når du veier 76kg burde det ikke være noen sak for deg å øke litt. Og det som hjelper deg er kalorier. Skriv opp og tell det du har i deg i dag og + på 1000kcal. Legger du på deg betydlig fett backer du 3-400kcal. Men ting tar uansett tid. Olivenolje og proteinpulver kan hjelpe deg mye hvis du føler du allerede bare spiser og spiser. Dette er et seriøst spørsmål. Hvordan legge på seg fett? Jeg trenger noen kg til.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Dette er et seriøst spørsmål. Hvordan legge på seg fett? Jeg trenger noen kg til.... Begynn å spis nøtter, feks peanutter eller cashewnøtter, og drikk olivenolje, så skal du se kiloene kommer etterhvert. Alle alternativene er sunne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Begynn å spis nøtter, feks peanutter eller cashewnøtter, og drikk olivenolje, så skal du se kiloene kommer etterhvert. Alle alternativene er sunne. Jeg spiser nøtter innimellom og drikker en spiseskje olivenolje hver dag. Jeg kan ikke drikke mer olje for da blir jeg løs i magen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg spiser nøtter innimellom og drikker en spiseskje olivenolje hver dag. Jeg kan ikke drikke mer olje for da blir jeg løs i magen. Da spiser du mer nøtter. Billige og sunne kalorier. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Da spiser du mer nøtter. Billige og sunne kalorier. Takk for rådet ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.