Gjest Samuraia Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Sitter med en stoor bakrus og må gjøre en komplisert sjølmelding idag, jeg lider! Hadde god grunn for å drikke igår, selv om det er latterlig å rettferdiggjøre en slik handling som i alle tilfelle kun går utover meg selv. Hodet banker og de tusenmillioner kvitteringer venter på å bli sortert og summert. Og jeg som ikke kan exel engang. Jaja, er vel ute etter litt empati i mitt selvmedlidende hjørne.... 0 Siter
Gjest Samuraia Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Hva med en Paracet / Ibux ? Takk, tok en nettopp og begynner å kjenne virkningen:-) Ellers går det mest i saftogvann 0 Siter
Gjest tips Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Takk, tok en nettopp og begynner å kjenne virkningen:-) Ellers går det mest i saftogvann Har du ikke noe saltholdig i huset? En kopp sterk buljong eller noe. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Takk, tok en nettopp og begynner å kjenne virkningen:-) Ellers går det mest i saftogvann Cola og salt chips.. MYE cola! 0 Siter
serendipity Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Te med masse sukker hjelper mot fyllesyke generelt, men ikke mot hodepine akkurat. Paracet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.