Gå til innhold

DirectX

Anbefalte innlegg

Gjest Aina E

Hva er egentlig det?

Skulle installere warcraft demo og fikk beskjed at directX driverene ikke var installert, men jeg kunne laste de ned fra nettet osv...

Jeg lastet ned nyeste versjon av dette og installerte exe-filen etter anvisningen.

Skulle starte warcraft igjen og fikk så beskjed om at den fortsatt ikke kunne finne noen directX.

Søkte så etter directX installert på maskinen og fant en fil som heter "DxDiag.exe" og kjørte denne.

Fortsatt finner ikke warcraft dette programmet/driveren og det samme har hendt med andre spill. Ingen av de finner directX installert på maskinen min, selv om det ligger der.

(Har win 2000)

Hvorfor ikke og hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99397-directx/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...