Gå til innhold

Har du prøvd CLA over tid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har brukt CLA over flere år, med opphold i mellom (man kan f.eks bruke det i 3 måneder og ha et opphold på 1 mnd). Man bør ha opphold for ikke å tappe kroppen for antioksidanter.

Jeg trener mye, både styrke og aerobic, og på disse årene jeg har brukt CLA har jeg fått mye hurtigere resultater (mer muskelmasse og lavere fettprosent) av mindre trening, enn jeg gjorde før. Da trente jeg mer, og med bedre kost, antakelig. Det ligger jo en viss læring i kroppen når man har trent lenge, men jeg tror at CLA har bidratt med prosessene selv om endel av effekten også kommer av teknikk og læring.

Så får meg har det effekt, men jeg har ingen tro på at det kan bety noe fra eller til hvis man ikke trener. CLA'et støtter prosesser som allerede skjer hos den som trener, og forsterker disse. Det er også en feiloppfatning at CLA brenner fett, en tydeligere vitenskapelig målt effekt av CLA er at det hjelper med muskelbyggingen, som i sin tur forbrenner. Men trener man ikke så kan man uansett ikke bygge mer muskelmasse, uansett hvilke piller man tar.

Jeg har prøvd det over en periode på ca 4 mnd.

Konklusjon i forhold til egen erfaring: Søppel.

Konklusjon i forhold til testing av produktet gjort av andre enn de som vil selge faenskapet: Søppel.

Man trenger ikke noe sånt for å gå ned i vekt. Det man trenger er å gjøre om kostholdet sitt, samt trene.

Drikk tran og ta vitaminer. Det holder lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...