Gå til innhold

registrering / endring av nick


Gjest polaris

Anbefalte innlegg

Webmaster!

Det er mange som ikke skjønner at nick kan registreres og endres, kanskje det kunne være lurt med en egen link fra siden der alle forum er listet opp? Altså inne på Møteplass eller hva det heter. Der ligger det link til å registrere ny bruker, men ikke til nick.

Jeg tror det ville gjøre det enklere for folk å registrere nickene sine, og dermed redusere "krangling" av typen "jeg hadde nicket først".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Webmaster!

Det er mange som ikke skjønner at nick kan registreres og endres, kanskje det kunne være lurt med en egen link fra siden der alle forum er listet opp? Altså inne på Møteplass eller hva det heter. Der ligger det link til å registrere ny bruker, men ikke til nick.

Jeg tror det ville gjøre det enklere for folk å registrere nickene sine, og dermed redusere "krangling" av typen "jeg hadde nicket først".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...over allerede registrert nick? Så slipper man å velge nick som kan forveksles.

Det fantes jo en nickliste før omleggingen, og det er flere som har etterlyst den. Kan ikke se at du har svart på noen av disse henvendelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...over allerede registrert nick? Så slipper man å velge nick som kan forveksles.

Det fantes jo en nickliste før omleggingen, og det er flere som har etterlyst den. Kan ikke se at du har svart på noen av disse henvendelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

God ide, vi har lagt til en link for oppdatering av profilen i venstre ramme på Møteplassen.

Når det gjelder Nannas spørsmål under, er nickliste noe som står på vår agenda, men som har lavere prioritet. Dette fordi vi har over 5000 registrerte nick og presentasjon av disse må være brukervennlig.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

God ide, vi har lagt til en link for oppdatering av profilen i venstre ramme på Møteplassen.

Når det gjelder Nannas spørsmål under, er nickliste noe som står på vår agenda, men som har lavere prioritet. Dette fordi vi har over 5000 registrerte nick og presentasjon av disse må være brukervennlig.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...