Gå til innhold

Veet - Hårfjerningskrem

Anbefalte innlegg

Gjest Guttt19

Jeg kjøpte Veet hårfjerningskrem og smurte det på der jeg skulle ha det. Må man smøre på mye??? Jeg ventet 5 min. tok den skrapa som fulgte med og dro det av, ikke ETT hårstrå gikk bort. Var like mye igjen jo... For noe dårlige greier da! Hvordan skal man bruke den egentlig da? Fulgte jo bruksanvisningen jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99545-veet-h%C3%A5rfjerningskrem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Creativiaen - logiker'n

hva skal du med hårfjerningskrem...?????? MANN????

Bruk høvvel.

Det kan jo hende at han er svømmer og de fjerner alt håret på kroppen. ;o)

Eeeeller - han ville ta bort håret rundt penis og på ballene. Han er jo bare nitten år og har ikke mange års erfaring med barbering, så det kan jo være at han tviler på egen evne til å barbere med høvel *der nede*.

Gjest gutteen

Det kan jo hende at han er svømmer og de fjerner alt håret på kroppen. ;o)

Eeeeller - han ville ta bort håret rundt penis og på ballene. Han er jo bare nitten år og har ikke mange års erfaring med barbering, så det kan jo være at han tviler på egen evne til å barbere med høvel *der nede*.

hvis du har tenkt å fjerne håret nedentil er det bare å bruke høvel og barberskum..veet har aldri funka!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...