Gå til innhold

<Ja , så kom selvangivelsen da !

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Når begynner selvangivelsene til samboerpar å bli "blanda"? gjeld og inntekt... hører om mange der den ene får all innteketn og den andre all gjeld. hvorfor blir det sånn?

Hvor lenge må man bo sammen før de kødder med selvangivelsen min? Liker å ha min egen jeg! : )

serendipity

Å herregud, da kan jeg ikke komme meg fort nok hjem idag. Håper min også er kommet. Selv tror jeg at jeg får igjen ca. 6000,-. Og regnskaps føreren til samboeren har regnet ut at han får igjen ca. 8000. For første gang på 5 år, får han igjen. For to år siden fikk han baksmell på 75 000, (som han delvis var klar over, off "kårse", men dog..

Når begynner selvangivelsene til samboerpar å bli "blanda"? gjeld og inntekt... hører om mange der den ene får all innteketn og den andre all gjeld. hvorfor blir det sånn?

Hvor lenge må man bo sammen før de kødder med selvangivelsen min? Liker å ha min egen jeg! : )

Nei, gjør de det ?

Vi har bodd sammen i over åtte år nå. Felles barn har vi også. Ingen sammenblanding skjer.

Faktisk er det så vanskelig å få dem til å forstå at samboeren min er far til barna, at vi har gitt opp å føre noen barnefradrag på ham.

Annonse

Pappa Bjørn

*blæh*

Her fikk vi til sammen 35 000; i baksmell:(

Grunnen til at jeg får så mye igjen er jo fordi jeg tjener ekstremt lite og har store utgifter. Da kommer mesteparten tilbake, men da blir det i alle fall en god sommer.

Dette er sparegrisen min det. Betal 3500 i skatt i måneden, få 3000 tilbake igjen men få alt på en gang når jordbærene er modne, sommerølet kaldt og grillmaten er på det billigste. Så får jeg sutte på labben frem til da.*L*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...