Gå til innhold

Hjemmearbeid- fylle konvolutter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sandra1365380284

Jepp.. Det er helt eksepsjonelt kjedelig-men det kan bli ganske lønnsomt om du gidder å stå på..

Tjente 12000 på under ei uke på det, kom godt med til ferie..

Jeg tok 50 øre pr konvolutt. Husk fuktsvamp!:)

Hvor henvender man seg om man er interressert i å fylle konvolutter? Og da mener jeg fylle konvolutter og ikke verve folk og greier.(det har jeg vært borti før!!)

laguna1365380434

Hvor henvender man seg om man er interressert i å fylle konvolutter? Og da mener jeg fylle konvolutter og ikke verve folk og greier.(det har jeg vært borti før!!)

Diverse firmaer som sender reklame matriell.. Er vel litt tilfeldig hvem som har bruk for og når..

Jeg jobbet for et firma som sendte ut adressert reklame + en gang for en politisk gruppe.. Begge deler var engangsjobber

Den ene sto i avisen, den andre fikk jeg av en bekjent..

Jeg kan vel egentlig ikke hjelpe deg så veldig, trodde du hadde jobben, men ikke visste om du ville ha den..

Men bare spør litt rundt!

Lykke til!:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...