marinøkkel Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 Hei! Kan noen hjelpe meg? Jeg gikk fra å være samboer med barn til aleneforsørger og skatteklasse 2 den 1. desember 2002. Hvordan vil jeg bli lignet i 2002? Han jeg spurte på likningskontoret i dag var usikker, og han fikk ikke tak i noen der som visste. Sitter å regner på hvor mye jeg får igjen, og det er en forskjell på nesten 4000 kr på klasse 1/2. Takker for hjelp!! MVH 0 Siter
marinøkkel Skrevet 3. april 2003 Forfatter Skrevet 3. april 2003 Skatteklasse 2 for hele året. Takk for raskt svar! Med skatteklasse 2 hele fjoråret får jeg råd til husmorferie til England i vår!! Herlig! Ha en fin dag! MVH 0 Siter
Gjest ova Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 "Det er som hovedregel forholdene ved inntektsårets utgang som skal legges til grunn," Står det i LIKNINGENS ABC 0 Siter
fresja Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 Jeg mener forskjellen mellom I og II var minst 10.000 for noen år siden. Men det jevner seg vel ut det også. Og så har det vel noe å si hvor mye du tjener. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.