vin Skrevet 4. april 2003 Skrevet 4. april 2003 Gjett om jeg gleder meg ! Skal reise til Oslo om noen timer og bare ha det gøy.... Hvis noen vil sende meg noen lykkeønskninger så gjerne det! Skal spille NM i dart , og har noen poeng og forsvare fra i fjor ;o) Oslo , here I come ! 0 Siter
Gjest Goldis Skrevet 4. april 2003 Skrevet 4. april 2003 Ha ei toppers helg, og nyt den.. Lykke til! ;-)) 0 Siter
vin Skrevet 4. april 2003 Forfatter Skrevet 4. april 2003 Ha ei toppers helg, og nyt den.. Lykke til! ;-)) Takk , DET skal jeg ;o) 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 4. april 2003 Skrevet 4. april 2003 Du og? Vi får besøk av en kamerat fra Bergen som skal spille NM i dart på lørdag! : ) Du får ha lykke til da, og kose deg i Oslo. 0 Siter
serendipity Skrevet 4. april 2003 Skrevet 4. april 2003 "Masser av lykke til". Synd det blåser litt på brygga. Men Fru Hagen ligger vel litt mer i ly. Om dere har tid til utepils da??? 0 Siter
vin Skrevet 4. april 2003 Forfatter Skrevet 4. april 2003 Du og? Vi får besøk av en kamerat fra Bergen som skal spille NM i dart på lørdag! : ) Du får ha lykke til da, og kose deg i Oslo. Stilig! Jeg kjenner de "fleste" som spiller dart! Har også vært flere ganger i Bergen og spilt... Vet du om han har spilt dart lenge? Hadde vært morro og visst hvem dette var? *undrer* Ellers takk ;o) 0 Siter
vin Skrevet 4. april 2003 Forfatter Skrevet 4. april 2003 "Masser av lykke til". Synd det blåser litt på brygga. Men Fru Hagen ligger vel litt mer i ly. Om dere har tid til utepils da??? Tusen takk ! Det får heller bli en inne-pils , for vi spiller hele lørdagen og søndagen ;o) 0 Siter
serendipity Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Tusen takk ! Det får heller bli en inne-pils , for vi spiller hele lørdagen og søndagen ;o) ...og hvoprdan gikk det i NM ?? 0 Siter
vin Skrevet 8. april 2003 Forfatter Skrevet 8. april 2003 ...og hvoprdan gikk det i NM ?? Ikke så aller verst ; jeg kom på 9-16 plass ;o) Takk som spurte .... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.