Gå til innhold

Nok en innvandrerkjeltring og naive norske poliktikere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Dette mener jeg

Det er ikke et problem for meg å gå med på at nordmenn er utrolig dumme når det gjelder uføretrygd. Det går tusener av mennesker rundt her i gatene som har fått uføretrygd og forsker sin egen navle, de har lys hud og er norske i generasjoner. Jeg skulle ønske at de i det minste kunne være så smarte som den mannen som er omtalt i artikkelen og forsket på noe vettugt, noe annet enn egen angst og arbeidsskyhet.

Skal ikke dømme ut fra så spinkelt grunnlag, men du virker usigelig uintelligent.

Forøvrig er jeg ikke uenig i at det finnes mye trygdemisbruk blant innvandrere, og det forsvarer jeg selvfølgelig ikke.

Med 9 på forsvarets test (Standard-Nine skalaen) ligger jeg i hvert fall over 96-percentilen....

..om jeg ikke faket glup på sesjon da ... :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...