favn Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Trener styrke + noe utholdenhet 2-3 ganger i uka. Svetter mye. Spiser ganske ok mat fordelt over 4-5-6 måltider i løpet av dagen og gjerne med litt smått innimellom (frukt f.eks.). Nå har jeg begynt å føle meg skikkelig beinfrossen utenom treninga *hutre* Hva i all verden kan dette være? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Har prøvd å vri hjernen for å finne en mulig sammenheng mellom trening og frysing, men såvidt jeg vet fører trening heller til en oppjustering av kroppstemperaturen (p.g.a økt forbrenning). Kan det være at du nå tærer på det lille underhudsfettet du har? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Har prøvd å vri hjernen for å finne en mulig sammenheng mellom trening og frysing, men såvidt jeg vet fører trening heller til en oppjustering av kroppstemperaturen (p.g.a økt forbrenning). Kan det være at du nå tærer på det lille underhudsfettet du har? Hei :-) Takk for hjernevridning, du har litt av en kapasitet der... Jeg har tenkt nøyaktig som deg og konkluderer litt nølende med at jeg må spise enda mer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hei :-) Takk for hjernevridning, du har litt av en kapasitet der... Jeg har tenkt nøyaktig som deg og konkluderer litt nølende med at jeg må spise enda mer. Ja, få i deg gode fettkilder som fisk og nøtter, kanskje det hjelper. Har sendt deg mail, forresten. Natta! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.