Gå til innhold

ops... sølte på tastaturet!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hjalp ikke med dusj eller noen ting, jeg måtte kjøpe nytt.

Jeg sa jeg ikke visste hva som var galt første gangen, det var kun et par dråper med whisky og vann som ble sølt, så jeg fikk nytt på garantien. ;-)

Nå er det kun noen taster som ikke funker så jeg får klare meg med tastaturet en stund til.

Annonse

Gjest solbærtoddykliss

Jeg sa jeg ikke visste hva som var galt første gangen, det var kun et par dråper med whisky og vann som ble sølt, så jeg fikk nytt på garantien. ;-)

Nå er det kun noen taster som ikke funker så jeg får klare meg med tastaturet en stund til.

Kortslutter ikke ting inni tastaturet om du dusjer det? Mannen min skrudde det fra hverandre, og det var mye kliss inni..

Kortslutter ikke ting inni tastaturet om du dusjer det? Mannen min skrudde det fra hverandre, og det var mye kliss inni..

Kopierer fra et annet forum:

Dersom man søler ting i tastaturet:

SNAREST koble tastaturet fra datamaskinen, fjern evt batterier.

Skyll gryndig i rennende vann.

Rist og hell på tastaturet for å få ut mest mulig vann.

La tørke i minst ett døgn.

Spesielt ved kaffe- og colasøl er det viktig å skylle så fort som mulig pga at syrer kan ødelegge elektronikken i tastaturet.

Jeg har trådløst tastatur og har sølt kaffe i det to ganger. Begge gangene skylte jeg tastaturet i kaldt vann. Når det var tørt virka det helt fint igjen.

Den trådløse optiske musa ble også full av kaffe en gang. Tok samme prosedyre med den og den virker fint fortsatt.

Gjest solbærtoddykliss

Kopierer fra et annet forum:

Dersom man søler ting i tastaturet:

SNAREST koble tastaturet fra datamaskinen, fjern evt batterier.

Skyll gryndig i rennende vann.

Rist og hell på tastaturet for å få ut mest mulig vann.

La tørke i minst ett døgn.

Spesielt ved kaffe- og colasøl er det viktig å skylle så fort som mulig pga at syrer kan ødelegge elektronikken i tastaturet.

Ok, takk. Så vet jeg det til en annen gang. Mannen min skylte det visst litt, men det var kortsluttet og plasten nesten sort. Da var det noen timer siden jeg sølte. Huffda. Så får vi en unødvendig utgift..

Annonse

Gjest solbærtoddykliss

Å det var liksom av interesse for andre. Hva skal vi med den informasjonen.

Bestille nytt? Det er vel bare å kjøpe det vel, eller klare å vente til det nye kommer. Jeg hadde ikke lånt nei.

Herregud.

Du trengte da ikke lese det om du ikke bryr deg?? Fikk tips om det skulle skje igjen, nemlig. Lånte tastatur av broren min siden jeg har oppgaver å skrive på pc'en og skulle i nettbanken... Kjedet du deg da siden du måtte lese og kommentere:) God helg

Du trengte da ikke lese det om du ikke bryr deg?? Fikk tips om det skulle skje igjen, nemlig. Lånte tastatur av broren min siden jeg har oppgaver å skrive på pc'en og skulle i nettbanken... Kjedet du deg da siden du måtte lese og kommentere:) God helg

Ok,ok,ok - greit. Bare reagerte på fortellermåten, du stilte jo ikke noe spørsmål.

Skjønner, om du skriver oppgave, min feil, god helg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...