Gjest ikke undertegnet Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 er 15 år, ca 160 cm høy og veier mellom 48-49 kg. Hva er min bmi? Synes dere jeg er feit, kraftig, normal eller tynn (kan vel utelukke det siste)...Trener en del, men har fortsatt en del vagge-flesk på magen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angela1365380318 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 inne på www.slankere.com finner du en bmi kalkulator, om du er fet eller ikke kommer mye ann på hvordan vekten er fordelt på kroppen og om det er fett eller muskler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Feit er du ikke. Du er helt normal etter høyde og alder. Ikke bekymr deg så mye over kroppen din, gled deg heller over den. Det er sunt å trene innenfor rimelighetens grenser, men ikke tenk på det som slankemetode. Spis sunt og beveg deg og nyt de fantastiske tenårene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Etter min mening ligger du et sted mellom normal og tynn. Ikke tenk på vekten din, du er ikke ferdig utvokst enda og kroppen din kommer fremdeles til å forandre seg i årene som kommer. BMI skal du ikke tenke på før du har rundt 20 år, for yngre mennesker blir det ofte helt feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg wer like høy og veier 60 kg. Men nå er jeg nesten 30 år og har fått barn. Jeg er slett ikke feit. Men litt rund. Du er etter min mening helt passe. IALLEFALL ikke ett gram overvektig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.