Gå til innhold

Gjemt den døde bikkja i frysern?!

Anbefalte innlegg

Gjest annette

Jobbet i uka som var sammen med en kollega.Plutselig kom inn ei dame,og dette viste seg å være en venninne av min kollega.Vi snakket litt sammen alle tre,og min kollega spurte henne hvordan det gikk med hunden hennes.Venninnen fortalte at hun hadde mistet den for ei uke siden,fordi hunden hadde vært syk,den var visst 11 år gammel.Men hun ville ikke at dyrlegen skulle ta den etterpå,så hun hadde fått med seg den avlivede hunden og lagt den i fryseren?!Fordi hun ved en passende anledning når snøen i hagen hadde tint vekk,begrave hunden i hagen..Jaja..fin tanke,det skal jeg være enig i.Det eneste jeg reagerte på var dette med fryseren.Synes jeg ser det for meg.."kjære,kan du hente en Grandiosa i fryseren"...så ligger bikkja der stiv og kald sammen med annen mat....uff..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99815-gjemt-den-d%C3%B8de-bikkja-i-frysern/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dvergpapegøyen vår døde på vinteren. Vi ville jo gi fuggærn en verdig begravelse, så vi la den i fryseren, slik at vi kunne ta den opp igjen til våren/sommeren og begrave den.

Gjorde det mest for ungenes skyld da. Gubben ville kaste fjærkreet i søpla!! *sjokkert* Han synes forøvrig det er skikkelig teit å legge døde fugler i fryseren. Jeg bryr meg ikke noe om det. Jeg tar tross alt ikke feil av en dau fugl og en grandiosa.

Annonse

Fetteren min driver med utstopping av dyr på si.

En dag kameraten hans var ute, så han en ugle som fløy på en høyspentledning og gikk rett i bakken. "Den blir fin å få stoppa ut", tenkte kameraten - og tok den med hjem og la den i fryseren.

Litt senere kommer kona hans for å hente opp noe mat fra fryseren, og idet hun åpner lokket ser hun en ugle sitte og stirre på henne med rim i barten - lys levende!

Kona hylte og mannen kom styrtende (minus atten er visst ikke noe problem for ei ugle...)!

Gjest undri

Fetteren min driver med utstopping av dyr på si.

En dag kameraten hans var ute, så han en ugle som fløy på en høyspentledning og gikk rett i bakken. "Den blir fin å få stoppa ut", tenkte kameraten - og tok den med hjem og la den i fryseren.

Litt senere kommer kona hans for å hente opp noe mat fra fryseren, og idet hun åpner lokket ser hun en ugle sitte og stirre på henne med rim i barten - lys levende!

Kona hylte og mannen kom styrtende (minus atten er visst ikke noe problem for ei ugle...)!

Og hva skjedde så med ugla???Fikk hun leve,ble sluppet fri?

Angela1365380318

Har stor forståelse for de som vil begrve ned hunden sin, det er en del av sorgprosessen. Det å miste en hun kan være veldig trist og vanskelig for noen.

Men å ha en i fryseren høres litt ekkelt ut, den måtte ha vært godt pakken inn hadde det vært meg. Men jeg tror ikke jeg hadde spsit mye frysemat i den perioden hunden var der. Sefølgelig er det ikke noe hygene/bakterie problemer, jeg bare sliter litt med tanken.

Annonse

Gjest Rosin

Vi har hatt rotter i fryser'n vi... I påvente av våren...

Men mange vil vel si at vi er unormale i utgangspunktet, som har rotter som kjæledyr... :)

*s* slett ikke unormalt det, vel;-) Vi har tre rotter i bur, og en stakkar begravet i hagen;-)

Rotter er utrolig sosiale og intelligente dyr, synes nå jeg;-)

Hehe...nei...schnuppeluppen er litt for stor for frysern i kjøleskapet vårt...

Neida...men jeg ville ikke kasta henne, men gjort som svigemor (for en gnagns skyld)...hun sendte gamlehunden til kremering, og fikk henne igjen i en liten søt urne, som stod i gnagen her og støva ned til det ble vår og vi gravde den ned på gamlehundens yndlingsplass. Patetisk, men godt for sjelen ;-)

*s* slett ikke unormalt det, vel;-) Vi har tre rotter i bur, og en stakkar begravet i hagen;-)

Rotter er utrolig sosiale og intelligente dyr, synes nå jeg;-)

Det var da godt å høre at vi ikke er alene om å være "gale" :)

Vi har pr. nå 6 jenter i et stort bur her - og 4 ligger begravet i hagen...

Men du har helt rett, flotte kjæledyr er de - også for Aurora på snart 4! (under oppsyn selvfølgelig).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...