hare1365380455 Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Ja, og når du har formet mannen din slik du vil ha ham så skiller du deg likevel for "han er jo ikke lenger den jeg giftet meg med". Jeg mener nå at er det noe som skurrer i begynnelsen, vil det neppe bli bedre etter 5 år så da er det like greit å la være å gå inn i slike forhold. Tornerose; man trenger da ikke skille lag bare fordi den andre roter/ikke rydder! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. april 2003 Forfatter Skrevet 5. april 2003 jeg skjønner mindre og mindre av detta... hva slags menn er det flere av dere damer her inne har finni? *riste oppgitt på hodet* tror rett og slett du må kneppe igjen buksa til gubben lærer seg å ta del i hverdagen jeg, så kanskje det skjer noe? Ja, jeg begynner å lure på om jeg må benytte meg av denslags skitne knep.. Nå er han ute (Marsjerte sint avgårde, som om han er den som har grunn til det) Jeg synes han kan være borte til i kveld. Minst.. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. april 2003 Forfatter Skrevet 5. april 2003 Ja, nå kommer nok Petter Smart på banen og preker hvem som skal sette standarden i et hjem. Det ER faktisk noe med det.... ? Hvordan skal jeg få han til å sette noe som helst.. Han gir jo tydelig F.. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. april 2003 Forfatter Skrevet 5. april 2003 Du er åpenbart sammen med en neandertaler. Kast faenskapet på dør. Ja, i dag er han neandertaler.. Og en ufyselig en og.. Å kaste ham på dør helt med engang, mens jeg fortsatt er jævlig sur er kanskje litt drastisk, men han kan få være ute å furte så lenge han vil for meg.. 0 Siter
shandy Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Tips?:-) Venn deg til deg, eller forsøk å finn noe annet. Nytter ikke å forme en mann, ingen vits i å prøve heller. Det sliter mer, enn å ta et tak selv. Jeg snakker ikke om min nåværende, for han er faktisk ganske grei sånn. Pusler rundt meg og ordner opp, men exen. Håpløs på alle områder, og ikke verdt å snakke om engang. Jeg blir kvalm bare av tanken. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. april 2003 Forfatter Skrevet 5. april 2003 Tips?:-) Venn deg til deg, eller forsøk å finn noe annet. Nytter ikke å forme en mann, ingen vits i å prøve heller. Det sliter mer, enn å ta et tak selv. Jeg snakker ikke om min nåværende, for han er faktisk ganske grei sånn. Pusler rundt meg og ordner opp, men exen. Håpløs på alle områder, og ikke verdt å snakke om engang. Jeg blir kvalm bare av tanken. Tanken på ny er besnærende.. Det leie er at denne er brukervennlig på nesten alle andre områder.. 0 Siter
Bassisten Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Ja helt klart, hvis du ikke har en eksepsjonell behagelig sofa da..., eller tar en snorkeoperasjon...? Snorkeoperasjon er på trappene, men ein er jo litt skeptisk til inngrep. Saka om han som døydde av operasjonen gjer det ikkje akkurat enklare å setja i gang... Kva ville du helst hatt? Mann på sofaen eller mann på kyrkjegarden? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Ja, i dag er han neandertaler.. Og en ufyselig en og.. Å kaste ham på dør helt med engang, mens jeg fortsatt er jævlig sur er kanskje litt drastisk, men han kan få være ute å furte så lenge han vil for meg.. Vi hadde en gang ei fitte med oss på en hyttetur, og mens vi andre vaska hytta så labba hun i hytta med svære, møkkete snowboardstøvler. Vasa rundt der, og folk blei selvsagt forbanna. Samme jenta gjorde den slags hele forbanna helga, og når hun i tillegg stilte seg demonstrativt foran televisjonen mens jeg og flere andre Liverpoolfans satt å så på en viktig kamp, så var det nok. Hun ble kort og brutalt fortalt hvor landet lå, og resten av helgen var hun som en stille mus som vi ikke så noe til. Kjærester derimot, de lærer ikke med mindre faenskapet du er sammen med er 15 år gammel. Så kast jævelen ut, uten nåde. 0 Siter
punkyB Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Jeg har litt problem med å fatte hvordan hva slags kjønn man har kan styre hvor akseptabelt det er at man gjør noe i huset eller ikke. Her virker det som om at fordi man er mann så er det tillatt å ikke gjør noe - OG det er en drøss med kvinner som finner seg i at det er sånn. Disse mennene - flytter de rett fra mor og inn hos dere? Hvis de har bodd alene så har de jo klart seg selv - og burde kunne skjønne at hus ikke steller seg selv. Det finnes kanskje særtilfeller hvor noen faktisk liker husarbeid - eller man finner en fordeling av oppgaver husarbeid/jobb/hagestell/snekring osv. - alt er jo greit så lenge begge parter er fornøyd med fordelingen. Mye bråk kan sikkert også unngås ved at man leier hushjelp - verdt å bruke penger på. Er det rart man bor alene spør jeg ........... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Snorkeoperasjon er på trappene, men ein er jo litt skeptisk til inngrep. Saka om han som døydde av operasjonen gjer det ikkje akkurat enklare å setja i gang... Kva ville du helst hatt? Mann på sofaen eller mann på kyrkjegarden? Mann på kyrkjegarden, men det er nå meg. Be din kjære kjøpe seg Sov I Ro. Det funker bra, og du slipper å risikere liv og lemmer for noe så normalt som litt snorking! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. april 2003 Forfatter Skrevet 5. april 2003 Vi hadde en gang ei fitte med oss på en hyttetur, og mens vi andre vaska hytta så labba hun i hytta med svære, møkkete snowboardstøvler. Vasa rundt der, og folk blei selvsagt forbanna. Samme jenta gjorde den slags hele forbanna helga, og når hun i tillegg stilte seg demonstrativt foran televisjonen mens jeg og flere andre Liverpoolfans satt å så på en viktig kamp, så var det nok. Hun ble kort og brutalt fortalt hvor landet lå, og resten av helgen var hun som en stille mus som vi ikke så noe til. Kjærester derimot, de lærer ikke med mindre faenskapet du er sammen med er 15 år gammel. Så kast jævelen ut, uten nåde. Hørtes ut som et flott damemenneske å ha med på tur.. Ja, seriøst, jeg vurderer å gi han foten, eller i allefall å true med det.. Men, mannen er faktisk ett funn på mange andre områder, så jeg prøver å ikke la sinnet løpe av med meg heller.. Husarbeid er jo ikke det viktigste i livet, men det er litt jævlig at han ignorerer at jeg blir sliten av ham.. Skulle gjerne fått litt mer respekt..Og at han smeller i bordet til meg etter å ha rota så sinnsykt blir bare feil..grr.. 0 Siter
carma Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Mann på kyrkjegarden, men det er nå meg. Be din kjære kjøpe seg Sov I Ro. Det funker bra, og du slipper å risikere liv og lemmer for noe så normalt som litt snorking! Det er ikke jeg som ber han ta operasjonen! Det har han funnet ut av helt selv ) Snorkingen plager meg ikke mest, det verste er når han slutter og puste fordi det er så trangt nedi der.. Det er skummelt. 0 Siter
Bassisten Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Mann på kyrkjegarden, men det er nå meg. Be din kjære kjøpe seg Sov I Ro. Det funker bra, og du slipper å risikere liv og lemmer for noe så normalt som litt snorking! Det er ikkje berre hennes problem. Det resulterer i oksygenmangel og dårleg søvn for meg óg. Operasjonen må gjerast, men det er ikkje så enkelt å setja i gong... :-) 0 Siter
sigga Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Våre menns mødre har nok sydd puter under armene, baken og bena dems.... Jeg har nå bestemt meg for å la hans klærligge der han kler av seg...nårjeg skal rydde og vaske, flytter jeg klærne hans ut på verandaen utenfor soverommet, og gir beskjed omat skal han ha noe av det får han legge det der det skal...prøver han å bli sur fordet...ja, da kan han være sur og klærne møkkete...Jeg nekter å ta ansvaret for en voksen mann... Det å gå med sko inne, er typisk...men min ser nå, etter 7 år, på øynene mine når det er ulovlig å spasere inn med sko...sett øynene i ham.... Tannkrem og barberskum flyter her og etter at han har vært på badet...rydder han det ikke selv dit han vilha det, ja, så setter jeg det et sted han ikke finner det...så får han lete neste gang....eller lkære seg å sette det på plass...Tannkrm er et kapittel for seg selv; det er ingen i denne verden som griser mer med tannkrem enn menn....der har jeg ikke funnet et godt tips enda...overse det og vask?!???? Og kjefter han på meg for at det er rotete og skittent her hjemme...ja, da får han beskjed om at han kan vaske selv hvis det er så ille... Jeg nekter å stå på pinne for mannen i huset.... ...og det har han begynt å skjønne... Lykke til med den videre oppdragelsen... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Hørtes ut som et flott damemenneske å ha med på tur.. Ja, seriøst, jeg vurderer å gi han foten, eller i allefall å true med det.. Men, mannen er faktisk ett funn på mange andre områder, så jeg prøver å ikke la sinnet løpe av med meg heller.. Husarbeid er jo ikke det viktigste i livet, men det er litt jævlig at han ignorerer at jeg blir sliten av ham.. Skulle gjerne fått litt mer respekt..Og at han smeller i bordet til meg etter å ha rota så sinnsykt blir bare feil..grr.. Du har misforstått totalt, laguna. En mann som på et området er så grusomt at han irriterer deg, er ikke et funn. Et funn er en mann man kanskje ikke i alle situasjoner er som en selv, men som i det minste har svakheter som man ser en viss sjarm i. Ikke svakheter som irriterer deg grønn. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. april 2003 Forfatter Skrevet 5. april 2003 Jeg har litt problem med å fatte hvordan hva slags kjønn man har kan styre hvor akseptabelt det er at man gjør noe i huset eller ikke. Her virker det som om at fordi man er mann så er det tillatt å ikke gjør noe - OG det er en drøss med kvinner som finner seg i at det er sånn. Disse mennene - flytter de rett fra mor og inn hos dere? Hvis de har bodd alene så har de jo klart seg selv - og burde kunne skjønne at hus ikke steller seg selv. Det finnes kanskje særtilfeller hvor noen faktisk liker husarbeid - eller man finner en fordeling av oppgaver husarbeid/jobb/hagestell/snekring osv. - alt er jo greit så lenge begge parter er fornøyd med fordelingen. Mye bråk kan sikkert også unngås ved at man leier hushjelp - verdt å bruke penger på. Er det rart man bor alene spør jeg ........... Det satte meg på en kjempe ide.. Han skal betale hushjelp eller lette på ræva.. Takker!! P.S Denne har bodd alene og da så der forjævlig ut. Men han kan rydde&vaske det gjør han nemlig om han har lånt huset til foreldrene.. Til meg sier han at han ikke kan. Om han gidder å nedlate seg til å mene noe om denslags i det hele tatt.. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Det er ikke jeg som ber han ta operasjonen! Det har han funnet ut av helt selv ) Snorkingen plager meg ikke mest, det verste er når han slutter og puste fordi det er så trangt nedi der.. Det er skummelt. Hehe, jeg synes jeg hører det Jeg snorker for øvrig ganske grusomt når jeg er skikkelig full, hører jeg rykter om, og så snakker jeg med meg selv. Skikkelig samtaler faktisk. Her om natta, i edru tilstand, våkna jeg av meg selv fordi jeg hørte at jeg snakka i søvne Lurer på om det finnes operasjoner mot dette også 0 Siter
SierDuDet Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Det er ikkje berre hennes problem. Det resulterer i oksygenmangel og dårleg søvn for meg óg. Operasjonen må gjerast, men det er ikkje så enkelt å setja i gong... :-) Hvis du bestiller time så tar det sikkert uansett et par år før du får operasjonen, så du har isåfall god tid til å grue deg 0 Siter
Bassisten Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Hehe, jeg synes jeg hører det Jeg snorker for øvrig ganske grusomt når jeg er skikkelig full, hører jeg rykter om, og så snakker jeg med meg selv. Skikkelig samtaler faktisk. Her om natta, i edru tilstand, våkna jeg av meg selv fordi jeg hørte at jeg snakka i søvne Lurer på om det finnes operasjoner mot dette også Frontallobotomi, SDD. Det er nok løysinga... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. april 2003 Forfatter Skrevet 5. april 2003 Du har misforstått totalt, laguna. En mann som på et området er så grusomt at han irriterer deg, er ikke et funn. Et funn er en mann man kanskje ikke i alle situasjoner er som en selv, men som i det minste har svakheter som man ser en viss sjarm i. Ikke svakheter som irriterer deg grønn. Jo det er mye riktig i det.. Men han er morsom, smart(!)(dog ikke når vi snakker om temaet i denne tråden) og veldig snill når han vil.. Vi ler av de samme tingene, han trøster når jeg er lei osv, osv.. Har du aldri vært sammen med en jente som har usjarmerende negative sider? Synes det er vanskelig å finne mennesker jeg liker alt ved, jeg pleier å like noe veldig godt og andre ting veldig dårlig.. Og dessuten tror jeg at jeg har noen uspiselige sider selv også.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.