Gå til innhold

husarbeid, mannfolk og kjeft..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Jeg er også fra Oslo og er 28 -men nei, jeg kjenner ikke til at dette er noe problem for venner og bekjente. Har venner fra ganske ulike miljøer egentlig.

Svigerforeldre unntatt, men hun klager ikke heller :)

Hmpf.. Jeg og venninnene har tydeligvis plukket opp de mest slaskete gutta i byen vi da..Typisk..:)

Fortsetter under...

• Svar 148
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

34

• SierDuDet

13

• Zelig

11

• Vincent

6

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Som sagt: De fleste jenter er det.

Ikke rart mange av dere da ender opp med rasshøl.

Den siste gjaldt ikke deg, bare så det er sagt, da jeg selvsagt ikke vet noe om deg og din kjære, en fyr jeg selvsagt ikke dømmer bare fordi han fra tid til annen er neandertaler. Det er noe som går i min familie også :)

:)

Stort sett hyggelig og harmløs.. Idag ufyselig neandertaler.. Slikt går opp og ned.

Hmpf.. Jeg og venninnene har tydeligvis plukket opp de mest slaskete gutta i byen vi da..Typisk..:)

Trøsten er at det blir hans problem i lengden, når du ikke gidder mer. Men prøv og gjem og hiv -det må jo gjøre susen! Hushjelp på hans regning kan kanskje være noe, hvis dere ikke har felles økonomi, da :)

laguna1365380434

Trøsten er at det blir hans problem i lengden, når du ikke gidder mer. Men prøv og gjem og hiv -det må jo gjøre susen! Hushjelp på hans regning kan kanskje være noe, hvis dere ikke har felles økonomi, da :)

Jeg skal gjøre begge deler, foreslå hushjelp som han da seffern betaler. Hvis han ikke vil det og fortsatt ikke letter på ræven blir det sekk&kast..

Jeg skal gjøre begge deler, foreslå hushjelp som han da seffern betaler. Hvis han ikke vil det og fortsatt ikke letter på ræven blir det sekk&kast..

Bra -ikke glem dette ved neste husvask nå da... Hvis dere ikke har felles økonomi kan du jo ta betalt selv, forresten, du tar det du synes det er verdt. 2000 kroner timen, f.eks :)

Annonse

Ja det er mulig det er et kommunikasjons problem her også..

Men, som du sier det er jeg som planlegger hvorfor og hvordan, men han hjelper IKKE til. Tror ærlig talt han gir F. Jeg skal rydde& ikke syte.. Det er litt skremmende, men jeg tror alvorlig talt han mener det. Han har ingen forslag, mener det er fint nå.(så lenge jeg ikke bråker med ham da, sef)

Han har ryddet et par ganger, da står alt feil, og oppvasken er ikke ren. Han vil ikke ha tips. Mener heller at da får jeg for f. gjøre det selv. Jeg må si sånn ÅHH- så flink, og det gidder jeg ikke. Da gjør jeg det heller istedet for ham.

Jeg liker ham godt rent generelt, men han er pokker meg skummel i holdningene sine rundt husarbeid.

Jeg tror jeg har en lightversjon av din mann. ;)

Ja, jeg begynner å lure på om jeg må benytte meg av denslags skitne knep..:)

Nå er han ute (Marsjerte sint avgårde, som om han er den som har grunn til det)

Jeg synes han kan være borte til i kveld. Minst..

spørs vel om det hjelper at den lille_store_mannen er på furtetur, tviler vel på om han blir no bedre av det...

men du veit, menn kan gå ganske så langt for litt "hygge", så du kan jo starte med det prosjektet. viser det seg derimot at han trives med det, da har du fått et problem:-)

Annonse

Egen kurv på vaskerommet. Litt irriterende, men hvis det tar for lang tid før han tømmer den, får han beskjed om at før det er gjort, vasker jeg ikke flere av hans klær - jeg har jo ingen steder å gjøre av dem.

Ah, smart. Jeg har plass oppå tørketrommelen, nå gjelder det bare å få tak i en stor kleskurv. ;)

Gjest Novembermom

Vel, kan han ikke lære seg å rydde vekk skitne ting som klær, sko, fat, glass m.m så trenger han ikke å bruke de heller da.

Hadde han bodd sammen med meg så hadde jeg FORLANGT at han skulle gjort sin del. Hvis ikke, så vet han hvor døra er.

Enkelt og greit.

La være å vaske hans klær, ikke vask fat, glass o.l. som han bruker.....la det stå.

Eller hyr en hushjelp som han må betale for.

Men ærlig talt....jeg synes det er urettferdig at vi kvinner skal ta alt. Vi er for pokker ikke slaver, vi er liksom deres samboere, men det teller vel ikke det.

De får jammen lære seg hvordan de vasker klær, gulv og hvordan man sitter på en oppvaskemaskin og vaskemaskin.

Det er ikke så vanskelig det.

Nei, jeg vet hvordan det der er. Jeg har kjeftet på min flere ganger, men fatter han det.....? Nei....som å snakke til en vegg.....

Gjest Rusle

Dette skulle mora hans ha sørget for. Sånn går det med mannfolk som slipper for lett med husarbeide når de bor hjemme.

Hvis han ikke legger skitne klær der de skal være, så ikke vask dem. Så legger du alt rotet i senga hans.

Du får fortsette å prente det inn i hodet hans at du gidder ikke være hushjelp. Så får han heller bli sur.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...