Gå til innhold

husarbeid, mannfolk og kjeft..

Anbefalte innlegg

Jada. Største pysa sør for polarsirkelen.

Ok, ditt liv. Du dauer ikke av en snorkeoperasjon, men det er slettes ikke bra å ha pustestopp.

Du kan jo bestille på privaten, hvis ventetiden blir for ille. Koster selvsagt endel, men det er jo opptil enhver å vurdere.

Fortsetter under...

• Svar 148
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

34

• SierDuDet

13

• Zelig

11

• Vincent

6

Mest aktive i denne tråden

Ok, ditt liv. Du dauer ikke av en snorkeoperasjon, men det er slettes ikke bra å ha pustestopp.

Du kan jo bestille på privaten, hvis ventetiden blir for ille. Koster selvsagt endel, men det er jo opptil enhver å vurdere.

Det var akkurat en som daua av det!

Selvsagt ikke vanlig, men når man leser hva disse såkalte kirurgene presterer å glemme inne i folk, hva slags operasjoner folk stryker med av, hvor lange vakter disse legene ofte har, osv, så ville jeg også vært noe skeptisk til å legge meg under kniven.

Jeg ville kanskje ikke vært redd for å daue, men det er alltid like kjipt å våkne opp med en saks i halsen.

Det var akkurat en som daua av det!

Selvsagt ikke vanlig, men når man leser hva disse såkalte kirurgene presterer å glemme inne i folk, hva slags operasjoner folk stryker med av, hvor lange vakter disse legene ofte har, osv, så ville jeg også vært noe skeptisk til å legge meg under kniven.

Jeg ville kanskje ikke vært redd for å daue, men det er alltid like kjipt å våkne opp med en saks i halsen.

Man ser selvsagt legen ann, og griper ikke bare tak i det første og beste. Jeg hadde ikke godtatt noe annet enn det jeg visste var bra og forsvarlig.

Her kommer hurpa som bryr seg, OG som hadde rett ang. nesa også. Jeg mente det ikke var nok med drøvel og endel av ganen, når det ene neseboret var tett. Men legen er flink han.

Det er forøvrig bare pyser, eller svake puddinger som dauer og bærer seg for lite ;-), men det er klart, man må passe litt på.

Gjest Aina E

Og om dem gjør jobben sin, så ender det til syvende og sist med:

Oppvaska blir ikke ren, fordi den er stablet feil i maskinen.

Det er sitt eget nyvaskede gulv han 10 min. etterpå labber over med møkkete sko.

SAMTLIGE voksenklær av ull passer plutselig bare til små barn. Barneklær av ull blir dokkeklær.

Hvitvask får et blålig, eller rosa skjær.

Suppe til middag smaker svidd, eller så får du servert lofotsaus til kyllingen.

Potetene er enten rå inni, eller sprukket.

Barna har hull i sokkene, eller sammensetninger av farger på klærne som f.eks: Lilla bukse og brannrød genser med grønn jumper inni. Yezz. (Han husket å vaske de i ansiktet, men fingrene er vel ikke så nøye?)

Rot er ikke rot så lenge det ikke er så synlig. I stedet for å tømme ut innholdet av en pose og sortere det på plass, putter vi like godt hele posen i skuffen...

Det er lettere å legge luer og votter på skohylla, enn i kista på gulvet der de hører hjemme, fordi skohylla står høyere.

Støv? Hva er det?

Vaske toalettet? Det har jeg ikke lagt merke til at ikke er blitt gjort... (Har gubben vasket en dass i løpet av de siste 4 åra??)

Vel, vel. Er det noen som kjenner seg igjen? Egentlig skal jeg ikke klage, for gubben min har ånden over seg i dette øyeblikk... Han vasker gulvet og har ryddet hele huset. Men jeg har ikke dårlig samvittighet, for det er ikke hver dag jeg opererer bort magen...!

Man ser selvsagt legen ann, og griper ikke bare tak i det første og beste. Jeg hadde ikke godtatt noe annet enn det jeg visste var bra og forsvarlig.

Her kommer hurpa som bryr seg, OG som hadde rett ang. nesa også. Jeg mente det ikke var nok med drøvel og endel av ganen, når det ene neseboret var tett. Men legen er flink han.

Det er forøvrig bare pyser, eller svake puddinger som dauer og bærer seg for lite ;-), men det er klart, man må passe litt på.

Jeg har bare blitt lagt i narkose og operert en gang, og jeg trives faktisk enormt.

Så mye god dop som jeg fikk i noen dager etter det der har jeg ikke fått i hele mitt liv :)

For ikke å snakke om det man får i det man slukner. Det er jo bare en enorm følelse!

hare1365380455

Og om dem gjør jobben sin, så ender det til syvende og sist med:

Oppvaska blir ikke ren, fordi den er stablet feil i maskinen.

Det er sitt eget nyvaskede gulv han 10 min. etterpå labber over med møkkete sko.

SAMTLIGE voksenklær av ull passer plutselig bare til små barn. Barneklær av ull blir dokkeklær.

Hvitvask får et blålig, eller rosa skjær.

Suppe til middag smaker svidd, eller så får du servert lofotsaus til kyllingen.

Potetene er enten rå inni, eller sprukket.

Barna har hull i sokkene, eller sammensetninger av farger på klærne som f.eks: Lilla bukse og brannrød genser med grønn jumper inni. Yezz. (Han husket å vaske de i ansiktet, men fingrene er vel ikke så nøye?)

Rot er ikke rot så lenge det ikke er så synlig. I stedet for å tømme ut innholdet av en pose og sortere det på plass, putter vi like godt hele posen i skuffen...

Det er lettere å legge luer og votter på skohylla, enn i kista på gulvet der de hører hjemme, fordi skohylla står høyere.

Støv? Hva er det?

Vaske toalettet? Det har jeg ikke lagt merke til at ikke er blitt gjort... (Har gubben vasket en dass i løpet av de siste 4 åra??)

Vel, vel. Er det noen som kjenner seg igjen? Egentlig skal jeg ikke klage, for gubben min har ånden over seg i dette øyeblikk... Han vasker gulvet og har ryddet hele huset. Men jeg har ikke dårlig samvittighet, for det er ikke hver dag jeg opererer bort magen...!

Aina: operert bort magen?? Ellers: kjente mannen min litt igjen her, ja. Særlig det med at rotet puttes et sted, alt sammen hulter i bulter. Og at jeg synes jeg vasker gulvet bedre enn han.... Vel, jeg elsker ham alikevel!

Annonse

Gjest Aina E

Aina: operert bort magen?? Ellers: kjente mannen min litt igjen her, ja. Særlig det med at rotet puttes et sted, alt sammen hulter i bulter. Og at jeg synes jeg vasker gulvet bedre enn han.... Vel, jeg elsker ham alikevel!

Jepp, bukplastikk... Supersperm som sprengte alle grenser sier gubben!

Da jeg gikk gravid, fikk jeg svangerskapsforgiftning og gikk så mye og hurtig opp i vekt, at magen strakk seg ganske for mye.

Det resulerte i en del løsskinn etterpå, som var umulig å trene bort, i tillegg til at vektoppgang ikke fordelte seg jevnt utover kroppen, men bare la seg der det var best plass.

Magen så til slutt gravid ut uten å være det, så jeg har skjært bort omtrent 800 g. skinn og 1,5 kg fett. Høres ekkelt ut? Men føles greit.

forøvrig ville jeg aldri takket meg til en dame som gjemte tannkremen

gi oss skikkelige:

Tannkremen ville jeg aldri gjemt...munnhygiene er nummer en for meg...men barberskumm, det får'n ordne opp i selv, på samme måte som jeg ordner med mine "dameting" på badet...rydder vekk etter meg...

hare1365380455

Da jeg gikk gravid, fikk jeg svangerskapsforgiftning og gikk så mye og hurtig opp i vekt, at magen strakk seg ganske for mye.

Det resulerte i en del løsskinn etterpå, som var umulig å trene bort, i tillegg til at vektoppgang ikke fordelte seg jevnt utover kroppen, men bare la seg der det var best plass.

Magen så til slutt gravid ut uten å være det, så jeg har skjært bort omtrent 800 g. skinn og 1,5 kg fett. Høres ekkelt ut? Men føles greit.

God bedring da. Jeg har også en liten gravidemage synes jeg.. Da førstemann var 1 1/2 fikk jeg spørsmål om jeg var gravid. Og det var jeg ikke da. Flaut.... Så jeg har litt mage, og legger jeg på meg er det rundt midten. Men har bare noen kilo for mye, så... Har ikke tid til å trene. Jaja.

Hva med genet for gulvask da.. Fraværende? ;)

Det står dårlig til med gulvaskgenet, og enda verre med gulv-vaskgenet. Men heldigvis har vi et veldig viljekraft- og fokusgen, så jeg til dømes vaska over gølvet på stua i forgårs. Menne... Mulig dere damemennesker ville følt trang til å dra over før meg;-) Men relativt sett er selvfølgelig det en prestasjon som langt overgår det dere presterer i løpet av et år.

Er det ofte du vasker gult, forresten?

laguna1365380434

Det står dårlig til med gulvaskgenet, og enda verre med gulv-vaskgenet. Men heldigvis har vi et veldig viljekraft- og fokusgen, så jeg til dømes vaska over gølvet på stua i forgårs. Menne... Mulig dere damemennesker ville følt trang til å dra over før meg;-) Men relativt sett er selvfølgelig det en prestasjon som langt overgår det dere presterer i løpet av et år.

Er det ofte du vasker gult, forresten?

faktisk veldig sjelden jeg vasker gul..:) Min eneste gul er enslags vaseanordning og den har jeg vasket 1. gang. Mitt gulvask gen er også fraværende..

Annonse

Ulv I Faarikaal

Må'n dét?

Stakkar.

Han har min dypeste medfølelse.

---

http://www.geocities.com/vincent_disclaimer

Visste ikke du hadde så utstående ører. Ulempen er at vinden får så godt tak i dem, og da kan hue snurre ukontrollert og bli skrudd av.

Har to tette svangerskap som har forårsaket en mage og jeg har lest "alt" om bukplastikk, og sparing er igang... Men.. nysgjerrig som jeg er : Gjorde du det privat og av egen lommebok eller fikk du dekket noe / alt av trygdevesenet? Og hvis det siste... måtte du vente lenge?

Visste ikke du hadde så utstående ører. Ulempen er at vinden får så godt tak i dem, og da kan hue snurre ukontrollert og bli skrudd av.

jaa.. det har skjedd før, og vil sikkert skje igjen.

jeg har vurdert å bytte til banonettfatning, for å unngå svimmelhet.

---

http://www.geocities.com/vincent_disclaimer

Gjest Aina E

Har to tette svangerskap som har forårsaket en mage og jeg har lest "alt" om bukplastikk, og sparing er igang... Men.. nysgjerrig som jeg er : Gjorde du det privat og av egen lommebok eller fikk du dekket noe / alt av trygdevesenet? Og hvis det siste... måtte du vente lenge?

Jeg fikk dekket alt og jeg ventet i 4-5 mnd. fra legen henviste meg til operasjonen ble tatt. (Betalte 320,- i egenandel).

Overførte på eget initiativ ventelistepapirene til en privatklinikk med offentlig støtte, da var ikke ventetiden mer enn et par mnd. i stedet for 6-7 år...!

Jeg bestemte meg for operasjonen for 2-3 år siden.

For å få det så raskt må du:

1: Finne en lege som vil henvise deg.

2: Be han sende papirene til det sykehuset i landet med minst mulig ventetid.

3: Informere privatklinikken (Jeg vet bare om en privatklinikk med støtte og det er Axess klinikken) om at de kommer til å få papirene fra sykehuset snart.

4: Når du får beskjed om at du står på venteliste til operasjon, ringer/faxer, eller skriver du til sykehuset og ber de sende papirene videre til privatklinikken.

5: Du får innkallelse i posten, men bør ringe for 1. konsultasjon selv.

Jeg er kjempefornøyd, her er webadressen til sykehuset:

http://www.axessclinic.com/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...